< Tilbake til oversikten

Er Atkins-barer på vei vekk?

smilefjes sa for siden:

Jeg sliter med å finne Atkins barer for tiden - og jeg skal på ferie så jeg trenger å ha med meg noe lavkarbogreier å ha i veska. Også elsker jeg dem... Noen som vet hvor de har? I Osloområdet?

valleygirl sa for siden:

kjøpte en senest i dag på ICA på Ullevål

trillian78 sa for siden:

Jeg så at de hadde én type på meny på oslo city i dag. Ellers har jeg også lagt merke til at det er ganske slunkent på Atkinsbarfronten. Liker den litt crispy morning shine varianten. Den hadde de ikke på meny i dag hvertfall.

nattfrue sa for siden:

De har i alle fall på Centra (Colosseum) og Rimi i Neuberggata. Ser ut til at de med sånn hasselnøtt-crisp er ute av kommisjon for øyeblikket. Morning Shine-barer har de på Meny i Bogstadveien.

smilefjes sa for siden:

Hjarteleg takk, damer. Da skal jeg se om jeg får tak i noen i dag. :)

valleygirl sa for siden:

Så Etter morning shine i dag på centra på majorstuen, men de var tom. De fortalte at varen var tatt ut av sortimentet, men at det antagelig var av tekniske grunner, for de skulle komme tilbake 1. februar i ny forpakning. Da gjelder dette Meny også, for det er samme eiere og distribusjonssystem.

sma sa for siden:

Når man snakker om barer - er den vanlige advantage chocholate-baren umulig å få tak i fra usa?

Veggpryd sa for siden:

Mener jeg har sett den på [url]www.netrition.com[/url]

sma sa for siden:

Hm.. Har de endra designen på den eller? Jeg ønsker å få tak i den Chocolate Decadence baren. Men syns ikke jeg finner den noen steder..

elian sa for siden:

De har de på alle Rimi og Meny i området her :)

smilefjes sa for siden:

Nå har jeg funnet barene - på Narvesen av alle steder. :) Chocolate decadense. :p

safran sa for siden:

Det har vært utsolgt overalt hvor jeg har prøvd, men jeg fant decadence på Ica her om dagen. Og det frustrerer meg litt at helsekosten ikke har noen varianter jeg kan spise.

Iset sa for siden:

www.lavkarbopikene.no har også. To typer nå, men de pleier å få inn flere, bla. en med cookies om jeg ikke husker feil. Eller var det peanøtt?

isola sa for siden:

Cookiedough, ja. Og Peanut Cluster.

Iset sa for siden:

Men peanut cluster er vel en vanlig sjokolade, ikke en sånn bar? Den er uansett helt fantastisk.

BobBob sa for siden:

Som mange sier finner man dem enda. Likevel har jeg litt inntrykk av at de er på vei bort. Det er vanskeligere å finne dem nå enn forrige gang jeg gikk på lavkarbo. :-/

Odde sa for siden:

Billigere å bestille fra netrition.com enn å kjøpe i norge, synd det tar så lang tid. Dessuten har de flere typer der.

OddE:p

Lemen sa for siden:

Her er det ingen butikker igjen som selger Atkins barene. :( Før hadde både helsekost, Vita og flere matbutikker de, men nå er det helt tomt i alle hyllene.

sma sa for siden:

Problemet mitt er at liker ikke disse nye fancy barene. Om jeg spiser en bar så vil jeg ha den helt vanlige Chocolate Decadence bar. De andre syns jeg er ekle..

valleygirl sa for siden:

på centra sa de et de kommer i ny forpakning i februar og at det er derfor det er tørke nå. Gjelder også Morning Shine.

Jabba sa for siden:

Er alle disse barene like søte på smak? Jeg kjøpte en i dag og ble litt skuffa - den var jo så søt. Tror det var noen hasselnøtt / karamell greier. Jeg hadde håpet på at en slik kunne erstatte et måltid hvis jeg skulle trenge det noen gang - men den jeg kjøpte er jo mer godteri enn lunch. På min ICA hadde de også Chocolate Decadense Bar....men det er jo ikke bedre...snarere tvert i mot. Er alle like søte?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.