Litt nysgjerrig på hvor ofte dere veier dere jeg :) Selv har jeg sagt i mange år at jeg skal hive vekta, men har aldri gjort det. I gode perioder (dvs når jeg klarer å spise riktig) veier jeg meg en gang i uka, når jeg er "på kjøret" veier jeg meg absolutt ikke.
Vet du,må nesten si flere ganger om dagen..Det er i perioder jeg blir helt besatt.Men har roet meg kraftig ned altså,i forhold til før.Kaste vekta?åh nei,kan ikke kvitte meg med min uvenn før jeg vinner kampen!:D
Veier meg ca 1 gang i uken, noen ganger mer, andre ganger mindre. :)
Men det er litt slik som du sier synne, at når det ikke går så bra, så frister det ikke å veie seg, mens når jeg er flink, så er jeg gjerne litt ivrigere på å veie meg...:p
Jeg veier meg hver mandag, og nå når vekta er kommet ned slik at jeg kun trenger en badevekt er det fristende å veie seg oftere, men prøver å holde spenningen ei uke av gangen.:D
EEEEEGENTLIG så veier jeg meg 1 gang pr uke. :o Men HVIS jeg føler meg ekstra "lett" en dag..... da MÅ jeg bare prøve... noen ganger blir jeg i godt humør, - andre ganger blir jeg litt smådeppa. Sistnevnte varer aldri lenge ! :D
Hver mup-dag, dvs 1 g pr uke. Hender jeg må sjekke midt i uka, men det er ganske sjelden. Denne uka faktisk på forespørsel fra hmmm, var det ikke Mofedilla tro......
Ikke for å gi noen skjylden altså, jeg var ganske spent selv også denne uka:D
Ellers kan jeg opplyse om at jeg veier meg omtrent 4-5 ganger i uka.. :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.