< Tilbake til oversikten

Da har jeg startet igjen

Lilly sa for siden:

... Jeg gikk på ketolyse i 2007, et par mnds tid, så ble jeg gravid, siden det har det bare gått oppover. Nå har jeg MYE å ta av, minst 25 kg skal av, og mest mulig innen 17.mai slik at jeg kommer inn i bunaden min. :D

Husker jo endel fra sist, men sikkert mye jeg har glemt også, så da er det veldig greit å ha dette forumet her.

Jeg er på dag 2 nå, og foreløpig går det greit. Hodepinen har såvidt meldt seg litt, litt surrete føler jeg meg også og tidligere i dag svettet jeg som bare av det, så karboabstinensene er her for fullt, men det vet jeg jo går over. :D

Jeg er kjempestolt som har klart å holde meg unna Pepsi Max siden søndag kveld, så får vi se hvor lenge det varer. :D

Everio sa for siden:

Så kjekt å se deg her inne

Skal se du er rålekker i bunaden 17 mai! Masse lykke til videre :heia:

Minni1 sa for siden:

Hei hei.

Bunaden hadde vært fint å komme inn i ja. Har en slik hengende her som jeg ikke har brukt på flere år.:o

Lykke til. :)

Lilly sa for siden:

Det var jo noen som maste så inderlig. :D

Gerd sa for siden:

Lykke til :heia:

Everio sa for siden:

:p:D:cool:

smil! sa for siden:

velkommen tilbake til deg også!!
har selv gått på det for ett år siden.. og er tilbake igjen nå! så nå skal kiloene av....!!

lykke til!:)

Lilly sa for siden:

Takk, takk. :D

Jeg er fortsatt uten brus og veldig stolt. :D

Trampe70 sa for siden:

Flink du er! :D

luringen sa for siden:

hei på dokker;)

Trampe70 sa for siden:

:dulte::klem:

Summergirl sa for siden:

Er ikke dette veldig rart................

Startet på ketolysekur mandag, og tirsdag kveld var det fullt utslag på stix`n......so far so good ;-)
Men ikke har jeg hodepine, ikke svetter jeg, ikke har jeg acetonånde (vet hvordan det lukter fra tidligere altså). Har dårlig ånde altså, men ikke sånn aceton. Den eneste "bivirkningen" jeg har er at jeg tisser og tisser og tisser og......... må være i nærheten av et toalett konstant ;-)
Begynner virkelig å lure på om jeg er i den berømte ketolysen jeg.
Noen som har opplevd det samme eller?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.