< Tilbake til oversikten

Tilbake igjen

smil! sa for siden:

halloen alle sammen!!
prøvde logge meg inn med min opprinnelige loggin men fikk ikke fjernet tickeren eller noe så jeg opprettet meg en ny profil!! kanskje like lurt.. nytt år.. ny start.. ny kamp mot kiloene... og ja fra idag av skal jeg bare smile og tenke positivt!! 2009 er mitt år!!! nå skal så mye endres!! og i allefall alle disse grusomme kiloene.. og denne fæle kroppen skal reduseres kraftig!!
på torsdag starter jeg!! driver og manner meg opp skikkelig nå.. for jeg var mildt sagt lei alt som het fett og slikt etter forrige runde. jeg vet at dette er det som funker for meg! bare så synd det skjedde så mye dritt i livet mitt det siste halve året... men nå er det nytt år og det som skjedde av dårlige ting i fjor er lagt bak meg!!

godt nytt år alle sammen!! og stå på !! vi skal klare dette sammen!!
dette forumet er helt fantastisk!!

Alyssa sa for siden:

Ønsker deg velkommen tilbake og masse lykke til! :heia:

Gerd sa for siden:

Velkommen tilbake og lykke til :heia:

LilleM0r sa for siden:

Velkommen! Vi skal støtte deg så godt vi kan - og sammen bekjempe disse kiloene :)

smil! sa for siden:

tusen takk!!

og til gerd: den sida du har laget med oppskrifter og bilder tok jg meg friheten til å legge til i mine favoritter!! så utrolig bra!!

takk

magdalena sa for siden:

Velkommen tilbake:) Og lykke til med ny start og et godt nyttår:D

Gerd sa for siden:

Helt i orden :) Håper du får glede av de :ja:

Fungirl sa for siden:

Velkommen tilbake og vi heier på deg. 2009 blir uten tvil ditt år ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.