Tenkte meg en tur til byen i morgen for å kjøpe tablettene, men vet ikke hvem jeg skal kjøpe. Noen som kan si merket og hvor jeg får kjøpt disse?
Tenkte å starte på kuren på mandag, så da har jeg ikke tid til å bestille de fra nettsiden. Fint om noen kan komme med tips =)
Meny på Oslo City og på Opsal har pillene, sticksen, bakemixsen, soyaprotein og videokurset og muligens boka. De har dessverre ikke pølsene, jeg har ikke funnet noen butikk som har dem.
Så supert!! Jeg ante ikke hvor meny var i oslo jeg.. Men tenker meg om så er det jo plassen ja! Videokurset vil jo være supert da, bare jeg ikke har vhsspiller.. Sikker på det ikke er dvd? :D:D
tusen takk for tipset =) fikk kjøpt alle kostilskuddene og stixen på meny i går, men boka farta jeg lenge rundt etter. fikk endelig tak i den på tanum på ringen bygget. de skulle visst ha boka på tanum i karl johan også =)
Så flott at du har funnet alt nå!! Jeg må nok ha en tur innom City i morgen selv ja. Typisk at jeg tenkte å gå innom på lørdag, men gikk bare videre til t-banen. Jeg kom jo ikke på at det var Menybutikk der :p
Har foresten ikke vært på msn heller, har vært en stressa dag, og endelig kan jeg slappe av.. -På jobb :o (iallefall i forhold til mini!) Men vi får snakkes i morgen. Skal se om jeg ikke er på nett etter kl 13 og utover!
Ciao bella!
(Å et lite ps: Jeg kjøpte meg sko på DNA på Lørdag.. De het Chickas!! Lol!! :D)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.