Jeg har oppdatert nettleseren min og nå greier jeg ikke å bruke det vanlige WYSIWYG-formatet når jeg skriver meldinger lenger. Bare enkel tekstboks...
Må jeg gå over til IE igjen??? (Her skulle det vært et sånt blått ansikt med tunga ut...)
Men det er et problem med 1.0PR, og det er at den av ukjente årsaker identifiserer seg selv som versjon 0.10 (null komma 10) og dermed ikke høyere enn 0.7 (null komma 7) som må til for å kunne bruke wysiwyg. Dette er et midlertidig problem som vil løses så snart versjon 1 lanseres.
Så bruk IE midlertidig, eller standard-formateringene på innleggskriveren - midlertidig. :snill:
Gratulerer med valg av den beste nettleseren! :_punk:
Takk for svar! :) Og bra at den er bedre, synes virkelig det er forskjell selv om jeg ikke vet så mye da...
Neida, jeg har brukt Firefox en stund, men da jeg oppdaterte den i dag funket ikke ting lenger. (Med forrige versjon var det bare en smiley jeg ikke fikk opp.)
"Standard-formateringene på innleggsskriveren"?? Litt forvirra jeg nå... men jeg skal prøve om jeg finner ut av det. Det kommer ikke opp noen fonter, farger eller størrelser, og smileyene blir bare ord... eller..?
Brukte IE da jeg skulle legge inn innlegg i journalen min i dag, hadde glemt hvordan den var... HATET det... :eek: (testing, testing.. :p :rolleyes: )
(OK. Skjønner det nå... det vises ikke når man forhåndsviser innlegget, men når man poster det kommer smileyene frem! Da fortsetter jeg å bruke firefox'en min... til den nye versjonen kommer! )
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.