Hvor finner jeg det programmet til mattilsynet, hvor jeg bare skriver inn det jeg tar, å får svar om karbohydratene, ellernosånt.. ???
og hva skjer hvis jeg får i meg mindre enn 15 kh om dagen? funker ikke slankemåten da? er det liksom sånn at jeg måååååå spise mellom 15 og 20 kh om dagen?
Jeg har ikke vært borti dette greiene her i det hele tatt før, så sitter vel med masse spørsmål da.. Moren min tipsa meg om lavkarbodietten, og at den funka perfekt på hu, så da må jo jeg prøve.. men jeg vil liksom ikke starte før jeg vet litt mer da.. Har lest litt rundt i forumet da, så er litt smartere:)
Men så er det de spørsmålene over jeg lurer fryktelig på :p
jeg har brukt det programmet. og det er bæææære mækk! :)
så baser deg på noe anna! les litt rundt i forumet her.om de forskjellige "livstilene"
feks thor foseid, skalderman osv...
kjøp bøkene, og les! jo mer du kan, og jo mer engasjert du blir.
deste bedre resultat!
Mat på data inneholder ikke så mange matvarer..og jeg fikk ikke lagt inn nye matvarer :nei:
www.diett.no derimot...fungerer utmerket. Kan legge inn egne matvarer også. Så langt jeg har forstått bruker de innholdsfortegnelsene fra www.matportalen.no. Flere matvarer jeg har lurt på som jeg ikke finner på diett.no, finner jeg heller ikke på matportalen, samtidig som det jeg finner på diett.no er nøyaktid samme som på matportalen.. samme kcal etc...
Den er relativt korrekt og du kan legge inn hva du veier, høyde og aktivitetsnivå... og ikke minst aktiviteter. Så regner den ut hva du har forbrukt i forhold til hva du har spist... blitt helt avhengig av den jeg :geip:
Samtidlig anbefaler jeg deg å finne en kur som passer for deg, da er det lettere å kunne hjelpe og svare på spørsmål du har, dessuten er det stort sett slik at man får best resultat ved å følge en kur istedenfor å blande flere forskjellige.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.