< Tilbake til oversikten

Tanker om motivasjon

søt uten sukker sa for siden:

Da er det på`n igjen etter en lang julepause og en litt slapp høst. Driver å manner meg opp til å komme skikkelig i gang. Hva gjorde jeg sist når det gikk så bra? Hvordan bli motivert? Jeg tror tanker er magisk. Det man sier til seg selv blir en sannhet.

Ønsker meg veldig tips fra andre om hvordan bli motivert. Noen historier på dette? Kan jo bli en spennende tråd for de som skal komme i gang?

SusieBlues sa for siden:

Jeg kan anbefale "How to change your life in seven days" av Paul McKenna, og A new Earth av Eckhart Tolle. Begge handler om tankens makt (og mye mer) og McKenna har mange gode øvelser for hvordan endre tankemønstrene sine.

Adriane sa for siden:

Å bli sin egen venn av Einar Øverenget:)

Megvel sa for siden:

Sist jeg fikk dette til hadde jeg et hovedmål i syne: Å bli friskere.
Helsen er dyrebar, det er viktig å spise det som er bra for kroppen min! Nå fant jeg også ut at det var bra for meg å trene, og JA jeg ble friskere. I senhøsten har det dabbet av med både mat og trening og her sitter jeg med bronkitt og astma igjen. Så nå er det på'n igjen! Jeg har nå som mål å gå inn i en graviditet med god helse. Det skal man ikke kimse av!

Det med vekta og klesstørrelsen er bare bonusen!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.