< Tilbake til oversikten

Kvalme

bobbla sa for siden:

Jeg har akkurat startet på denne kuren, men er allerede plaget av kvalme pga. av den maten jeg spiser... Derfor begynner jeg å tvile på hvor lenge jeg klarer å holde ut.... Tenker ikke gi meg med det første, men har prøvd en gang før og da måtte jeg gi meg etter jeg bare kastet opp... :( Er litt mer motivert nå da enn sist...
Flere som er plaget med dette og hva kan det komme av?

Lava sa for siden:

Jeg var også uvel de første dagene, og lurte på om dette var noe for meg.
Men så plutselig løsnet det! :heia:
Gi det en uke, og husk grønnsaker og godt med vann!
God bedring :klem:

Fungirl sa for siden:

Tar du kosttilskuddet som følger med kuren? Selv kaster jeg opp den dag i dag hvis jeg tar tablettene, spesielt den på morgen og ved middag, uten at eg spiser noe. Spiser ikke frokost i vanlig forstand lengre, men tar meg noen mandler slik at eg ikke skal bli dårlig. Dessuten er det vanlig å bli kvalm, er stor omveltning for kroppen å skulle gå inn og være i ketose.
Masse lykke til :)

Gerd sa for siden:

Det er en helt normal bivirkning :ja:
Det er også svimmelhet :)
Men det går over :ja:
Pass i vertfall på å få i deg masse vann, gjerne litt farris (eller annen saltholdig drikke) nå i starten :)

Susse sa for siden:

Det kan jeg virkelig skrive under på. Jeg har hatt tunge dager nå i starten, særlig om morgenen, men det hjelper veldig på når jeg får i meg en 1,5 liter farris !

bobbla sa for siden:

Takk for svar, er skikkelig fortvila i kveld, tenker nesten på å gi opp - igjen.... Men skal forsøke ei stund til ;)

LilleM0r sa for siden:

:)Ikke gi opp, etter ca. to uker vil du bli mye bedre - og du vil bare legge merke til alle fordlene!

• Ingen luft i magen lenger
  • Ingen mageknip (dersom du ike spieser for mye sukkerfri sjokolade...)
  • Overskudd
  • Et mye mer stablilt homør - og bedre humør:)
  • Sover bedre
  • Kvitt en del plager med allergi, astma ol
  • Og mye, mye mer!
    Gled deg! Lykke til

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.