Jeg har akkurat startet på denne kuren, men er allerede plaget av kvalme pga. av den maten jeg spiser... Derfor begynner jeg å tvile på hvor lenge jeg klarer å holde ut.... Tenker ikke gi meg med det første, men har prøvd en gang før og da måtte jeg gi meg etter jeg bare kastet opp... :( Er litt mer motivert nå da enn sist...
Flere som er plaget med dette og hva kan det komme av?
Jeg var også uvel de første dagene, og lurte på om dette var noe for meg.
Men så plutselig løsnet det! :heia:
Gi det en uke, og husk grønnsaker og godt med vann!
God bedring :klem:
Tar du kosttilskuddet som følger med kuren? Selv kaster jeg opp den dag i dag hvis jeg tar tablettene, spesielt den på morgen og ved middag, uten at eg spiser noe. Spiser ikke frokost i vanlig forstand lengre, men tar meg noen mandler slik at eg ikke skal bli dårlig. Dessuten er det vanlig å bli kvalm, er stor omveltning for kroppen å skulle gå inn og være i ketose.
Masse lykke til :)
Det er en helt normal bivirkning :ja:
Det er også svimmelhet :)
Men det går over :ja:
Pass i vertfall på å få i deg masse vann, gjerne litt farris (eller annen saltholdig drikke) nå i starten :)
Det kan jeg virkelig skrive under på. Jeg har hatt tunge dager nå i starten, særlig om morgenen, men det hjelper veldig på når jeg får i meg en 1,5 liter farris !
:)Ikke gi opp, etter ca. to uker vil du bli mye bedre - og du vil bare legge merke til alle fordlene!
Ingen luft i magen lenger
Ingen mageknip (dersom du ike spieser for mye sukkerfri sjokolade...)
Overskudd
Et mye mer stablilt homør - og bedre humør:)
Sover bedre
Kvitt en del plager med allergi, astma ol
Og mye, mye mer!
Gled deg! Lykke til
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.