miss_chica sa for siden:
jeg har en bmi på 25 nå,og ønsker å gå ned hvertfall 14 kg. i følge bmi er jeg akkurat overvektig, men må man være ekstremt overvektig for at denne skal funke, eller kan jeg glede meg til å starte på denne dietten jeg også?
miss_chica sa for siden:
jeg har en bmi på 25 nå,og ønsker å gå ned hvertfall 14 kg. i følge bmi er jeg akkurat overvektig, men må man være ekstremt overvektig for at denne skal funke, eller kan jeg glede meg til å starte på denne dietten jeg også?
Photobscura sa for siden:
Det sies vel at man bør ha en overvekt på minst ti kg, men å leve ketogent skader vel egentlig ingen, uansett vekt.
miss_chica sa for siden:
så man går ned i vekt om det man ikke har veldig mye overvekt? står ingenting om det på ketolyse.no
Kitt sa for siden:
Du vil nok gå noe ned i vekt uansett på ketolyse, men jo mindre du veier i utgangspunktet, jo saktere går det.
Ketolyse er en stor omveltning for kroppen og anbefales derfor ikke om man skal ned mindre enn 10 kg.
Dette er skrevet en del om her inne før. Dersom du bruker søk funksjonen finner du nok flere tråder om emnet.
Feks
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=20799&highlight=10+kg+ketolyse
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=20303&highlight=10+kg+ketolyse
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.