< Tilbake til oversikten

Være med på ny runde fra 12. januar?

Smiline sa for siden:

Du spiser altfor lite fett. Du må kjøpe og lese Ketolyse diett boken. Følger du det som står der så får du resultater. Brødet inneholder for mye karbohydrater for Ketolysekuren. KArbohydratene skal komme fra grønt i hovedsak, og da er det ikke noe plass igjen til brød på 15-20 gr pr DAG.

Misty sa for siden:

Jeg vet at jeg har mistet et par kilo i løpet av denne uken, men jeg tror jammen jeg skla frem med målebåndet på søndag. Cm er myyyye viktigere enn vekt - egentlig :)

Snehvit sa for siden:

Hei alle sammen!

Nå er vi snart igang!!! Klare for å kjempe mot kiloene!:boxing: Må innrømme at jeg tjuvstartet og begynte på onsdag... Har funnet ut at det der med mandager alltid går galt... Ny start på mandag fenomenet... Så da begynte jeg heller midt i uka! Får dessverre ikke veid meg ofte, har ikke vekt... Men målebåndet brukes hyppig, og er det som kommer til å telle mest! :D

Trodde det skulle ta lang tid å komme inn i ketolyse, men sjekket stix i går morges, og jaggu var den ikke rosa! Så da tok det iallefall ikke mer enn to dager (sjekket ikke torsdag, for tenkte det ikke var sannsynlig uansett)!!!

For å gjøre dette lettere og mer motiverende for meg selv har jeg til og med laget en blogg! :p Blir mye svada der... Hehe... Men også oppskrifter med bilder av det jeg spiser. Både frokost, lunsj, middag, dessert og kaker!!! Jeg SKAL ned MINST 10 kg til sommeren (helst påsken), så her gjøres alt for å motivere og inspirere!!!

Her inne på forumet er det genialt mange fine oppskrifter på det meste! Og jeg lar meg inspirere! Modifiserer litt innimellom og gjør om til 1-2 personer. Blir det litt middagsrester, så har jeg en deilig lunsj dagen etter! HERLIG!!!

Flere som er single/alene om å gjøre dette?!? Så kan vi utveksle litt oppskrifter og sånt! :syklubb:

Jeg gleder meg til å høre hvordan det går med dere alle!!!!!!!

bobbla sa for siden:

Første uke overstått, har gått ned 2.5 kg.... Er det normal eller lite vektnedgang? Hadde håpet på litt mer da, men er jo fornøyd med mine 2.5 kg... :)

Misty sa for siden:

2,5 kilo er kjempebra!!! Som jeg skrev i min tråd, har jeg foreløpig mistet bare EN fattig kilo siden søndag.

bobbla sa for siden:

Tusen takk :klem:

Blueswoman sa for siden:

Hei dere!
Jeg er ny i dette forumet og har lest til øyet ble stort og vått siden romjulen :)
I mellomtiden har jeg kjøpten startpakke fra ketolyse.no og er rimelig spent på å komme i gang. Det blir ikke før ca 1 februar da det ligger en sydentur og venter på meg siste uken i januar.
Jeg har alltid hatt problemer med vekten og må jobbe steinhardt for at resultatene skal vises. I det siste har jeg lurt mer og mer på om karbohydater har en særdeles dårlig virkning på meg, så jeg gir dette en real sjangs så får vi se.
Jeg er 45 år, veier sikkert nå ca 98 (1,65) og har derfor mange kilo som skal av.
Hittil har det vært veldig nyttig å lese i forumet og jeg skal komme sterkere tilbake når jeg er skikkelig i gang :p

Birigozzi sa for siden:

Jeg henger meg gjerne på - har begynt for noen dager siden men er helt fersk her inne - så vil gjerne ha gode råd og dele erfaringer =)

safran sa for siden:

2,5 kilo er bra! Jeg har gått ned knappe to kilo, men det blir registrert som 2 på tickeren fordi den ikke tar desimaler.

Jabba sa for siden:

Safran - skriver du seimalen med punktum? Det skal ikke være komma nemlig....

safran sa for siden:

Mener du at den virker med punktum? Jeg brukte selvsagt komma. :o

GKS sa for siden:

Jeg er med! Er førstegangs ketolyser og venter på at boka skal dumpe ned i posten. Begynner så smått fra mandag av, så hiver jeg meg igang for fullt når jeg har fått lest boka og satt meg skikkelig inn i kuren!
...Regner med boka kommer på mandag... :heia:

zimbapus sa for siden:

Hei..

Min mann og jeg gikk på atkinson for noen år tilbake, og hadde gode reslutater med den. Nå har vi fått opp øynene for ketosekuren, og skal i gang i morgen søndag, så jeg slenger meg med her. Jeg skal prøve meg på 20 kilo. Første mål 15 kilo, så får vi se hvor lang tid det tar. Spennende at så mange "hiver" seg med. 'gleder meg til å følge med.......

Regan sa for siden:

Det ser jo virkelig ut som om dette funker BRA!!
Jeg har gått ned 3.9 kilo til nå, og kan egentlig ikke fatte ei heller ta inn det som skjer. Jeg ler hver gang jeg går på vekta, og gliser av maten jeg spiser. Jeg er 173 høy og veier nå 72.8 sånn helt korrekt!

I love it!
Er sjeldent sulten, og spiser for det meste kun mat som jeg elsker, men har måtta hate. Vi har slutta fred nå kan man mildt sagt si! Det er heller ikke interessant å sprekke, ikke med tanke på at alt bare raser av! Loving it, Loving it, Loving it!!

Og Torkild.
Boka di er fin nattevaktslektyre!

Snakkes den 12 ja!

Karenina sa for siden:

Jeg skjønte heller ikke det der i starten. Brukte komma til ingen nytte jeg og. Men her er det punktum som er tingen;)

Uansett...DA var jeg tilbake i ketose etter en pause i julen som førte til 4 ekstra kilo gitt. DEILIG å være tilbake i ketose!Har ikke våget meg på vekta enda, men i morgen er det mandag,så får gjøre det da;)

Ha en god dag alle sammen!

safran sa for siden:

Punktum virket, ja. :D

Karenina sa for siden:

Hehe,gratulerer med 2.5 kilo bortevekk!Fantastisk!;)

Tulla 81 sa for siden:

Min første ukesrapport...

Ok, here we go!
Jeg gikk på vekten sist mandag og da viste den 66,3 kilo, mens i dag viste den 64,9. Det er 1,4 kilo mindre enn en uke!!!!
Det er ikke det beste, men 3 smørpakker er BORTE!!!! Det er digg, samt 3 cm rundt livet er borte!!!!!

Lykke til alle sammen!!!!

chanela sa for siden:

Hei!

Er det mulighet for en til å bli med? Jeg er første gangsstarter! Jeg håper på gode resultater, men jeg vet at jeg kommer til å trenge litt støtte og motivasjon underveis.

Jeg har fått pakken min og lest noe i boken ( har enda ikke fått brillene mine, så det er ubehagelig å lese), og i morgen skal jeg handle inn litt mat og en vanlig vekt, og en kjøkken vekt, men jeg lurte på om noen viste hvor man kunne kjøpe målebånd?

Eller er jeg veldig spent og håper på gode resultatet, sommeren nærmer seg og jeg har lyst til å kunne kjøpe den bikinien som jeg synes er fin ikke bare en som passer,....

Har enda ikke laget en ukes meny, men skal starte med 1egg til frokost,
salat og en kylling til lunsj (må ta med på skolen) og når jeg kommer hjem for vi se hva som blir til middag!

(er muslim, så må forandre på litt i menyene..noen forslag?)

Takk på forhånd!
:)

trillian78 sa for siden:

Her er det alltid plass til flere! Velkommen! Her kommer du til å finne masse støtte, motivasjon og inspirasjon!

:lol: Det lurer jeg også på! De har dem nok i sybutikker.... Men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har sett en sybutikk på mange år. Tenkte jeg skulle sjekke Husfliden til uka...

Jeg har ikke noen forslag akkurat nå. Men hvis du leter litt på oppskriftsforumet vil du sikkert finne mye du kan bruke. Ellers kan du jo kanskje prøve å ta kontakt med Kiril. Hun er også muslim og går på ketolyse, så kanskje dere kunne utveksle noen erfaringer?

chanela sa for siden:

tusen takk for all hjelp! Har tatt kontakt med henne,så venter bare på svar! Ellers så skal jeg nok lete rundt etter oppskrifter, men lurer på en ting til er det en egen tråd med bare ketolysekur oppskrifter?
Har heller ikke sett en sybutikk på lenge, det blir vell litt leting i byen for meg til uka! hehe

trillian78 sa for siden:

Har ikke lagt merke til noen egen ketolysetråd på oppskriftsforumet. Men jeg tror det store flertallet av oppskrifter er ketolysevennlige. Ellers kommer du nok ganske raskt til å få dreisen på å se hvilke oppskrifter som er ketolysevennlige og ikke :) Vei og tell karber nå til å begynne med så får du en god magefølelse på hvor mye du kan spise av hva.

Everio sa for siden:

Gerd sine oppskrifter er vel alle ketolys oppskrifter :)

Lykke til i morgen alle sammen :klem:

Stellamor sa for siden:

Hei alle sammen!

I morgen er det på`an igjen.
Ser frem til å komme i gang igjen etter julepausen :)
Skal være superflink frem til påsken :D

clovek sa for siden:

heisann. lurte på om eg og kunne henge meg på her..
men må jo si at eg ikke har boka eller noe ennå. må jo skaffe meg den då.. noen som vet kor lang tid det tar før den kommer..
denne kuren ser jo så bra ut, har ca 15- 20 kilo som må av. og jeg blir jo så inspirert når jeg ser alle som er så flinke til å få av seg mage kilo..
har denne veka som var gått mere og mere over til lavkarbo, men ikke for fort..+ jeg har trenet 4 ganger.. men denne veka tenkte jeg at jeg ville gå helt over til ketolyse kuren.. bare så dumt at jeg ikke har boka og kan lese .. så håper på noen goe råd mens jeg venter på den..

Ella-A sa for siden:

Snehvit - jeg er også alene om det. Har samboer men han skal ikke gå på dette, han ser så bra ut at han trenger ikke det heller, og jeg gidder ikke tvinge han når han ikke har motivasjonen :)

Chanela - velkommen hit, dette er en fantastisk kur/diett/livsstil :)
Kjenner til å må forandre på retter, ikke fordi jeg er muslim, men fordi jeg ikke "tåler" enkelte ting. Å spise kylling og fisk er for meg som å spise oppkast. Min kjære spiste stekt laks idag, og jeg brekte meg av lukta som snek seg inn på stua mens han stekte det. Kan ikke forklare det, det bare er sånn :(

chanela og trillian78: De har målebånd på enkelte matbutikker - gjerne sammen med hårbørster/strikk osv (har det der jeg jobber), på kid, princess og lignende butikker, i tillegg til sikkert sy/garnbutikker. Har det som regel på steder de selger gardiner og sånn. Mange steder å finne det. Finner det sikkert også på typ nille eller europris også. Kjøpte mitt på kid jeg :)

trillian78 sa for siden:

Ok, takk for tipset Ella! Da blir det nok målbånd på meg i morra :D Til nå har jeg bare målt med en sytråd. Får jo ikke cm da, men får målt endringen. Og det er jo det viktigste for motivasjonen.

Har ikke sett målbåndene i de matbutikkene jeg handler i. Vet desverre ikke om noen sy/garnbutikker annet enn husfliden (jeg er en katastrofe med tanke på håndarbeidsevner), men Kid el.l skal jeg vel klare å finne.:rolleyes:

Snehvit sa for siden:

God morgen alle sammen!!!

Ville bare ønske dere en riktig så god start på deres nye år!!!

Dette skal bli så bra og vi skal bli så lekre!!!!!!

Snehvit sa for siden:

trillian: ser du bor i oslo, de har målebånd i alle strikkebutikkene! Feks strikkedilla på Oslo City, Tveita (de er stengt denne uka), Grorud har strikkebutikk, det ligger en på kjelsås (mener jeg å huske), eller så ligger Tjorven ved Majorstuahuset! De har alle sånne geniale som man ruller pent sammen :)

Everio sa for siden:

I lige måde :) Såååååååååååå klar nå ja :spent:

Anitra sa for siden:

God morgen :)

jeg startet opp igjen mandag 5 januar, og ved veiing fredagen etter var det "bare" 0,6 kg igjen før jeg er tilbake på -10 kg som jeg hadde før jul. Nå skal jeg holde på til påske i 1. omgang, men skal ikke ha samme utskeielse som i jula. Det ble for hardt for magen min..

Joranna sa for siden:

Hei
Begynte 5 januar. -2,3 kg ble det denne uken.. Jippi.. :D Og lykke til alle som starter i dag.. :)
:klem:

Ella-A sa for siden:

trillian: det var ikke en dum ide, og om du merker av på sytråden så kan du jo måle når du får målbånd? eller måle med sytråd og bruke tomstokk til å måle hvor langt det ble, om du har det.. :p ihvertfall bra du tenkte så langt at du målte :)

trillian78 sa for siden:

Snehvit: Takk for tipset. Da blir det nok strikkedilla på OSlo City i dag :D

Ella-A: Å måle med sytråden på tommestokken var en god ide. Det hadde jeg ikke tenkt på. Sysaker har jeg ikke (tråden kom fra en sånn sykit man får på hoteller :p), men verktøykasse har jeg :stortsmil:

Ellers ser jeg at det hele tiden renner på med nye folk! Lykke til hele gjengen!

[CENTER]
[/CENTER]

chanela sa for siden:

Hei alle sammen!

Takk for tipset om hvor vi kan finne målebånd.

Tenkte jeg skulle skrive noen ord om min dag (så langt)

Til frokost ble det et halvt egg, orket ikke mer + pille

Til lunsj ble det en kylligfille som var stekt med(Hindu) sitronpepper og (knorr) Kjøtt og grill krydder + grønn salat med eddik og olje + pille
Og to flasker mineralvann hver på 0,7 liter

Til middag har jeg enda ikke bestemmt meg, har ikke fått tak i matvekt så er litt usikker på om jeg får riktig mål..

Hva synes dere om dagens meny? er det ketolyse ok?

Håper alle har hatt en bra ketolyse dag i dag! ;)

chanela sa for siden:

Hei igjen!

Til middag spiste jeg ca. 225 g laksefile, med en halv bunt brokkoli og jeg lagde hollandaisesaus fra bunnen av, men den ble ikke noe god!

Nå skal jeg gå ut og i løp av kvelden vil jeg drikke en flaske vann til 0,7l.

Men lurer på fra dere erfarne brukere om jeg har skjønnt riktig hvordan en dags meny skal se ut? Er det nok fett, og passe karbohydrater?

Gleder meg til å høre hvordan deres start har vært!

Smiline sa for siden:

Hei du.
Du kan nok få problemer med vektnedgang pga for lite mettet fett. Du bør suplere med med noe grønt til frokost og noe fett. Du kan f-eks. bruke en stangselleri m sæter rømme til dipp, osteterninger. Ellers er det jo fett i eggeplommen...
Hvis du opplever å være sulten så kan det være større grunn til å se på det mettede fettet og...

Ellers har du kommet veldig godt i gang, så gratulerer!:)

P.S
Du lurte på elternativer til svin. Det finnes oksekjøtt som har mye fettmarmorering. På slakteren har jeg fått tak i mye bra :)

AnnChristin sa for siden:

Go aften alle sammen:)
En liten oppdatering. Begynte mandag 5 jan, og har veiedag på fredag. Vekta viste minus 500 g - så nå er jeg i gang.
Synes det er veldig praktisk å veie meg på fredag, så har jeg liksom "helga å gå på":)
Moro med så mange motiverte og flinke folk. STÅ PÅ:)

chanela sa for siden:

[quote=Smiline;612072]Hei du.
Du kan nok få problemer med vektnedgang pga for lite mettet fett. Du bør suplere med med noe grønt til frokost og noe fett. Du kan f-eks. bruke en stangselleri m sæter rømme til dipp, osteterninger. Ellers er det jo fett i eggeplommen...
Hvis du opplever å være sulten så kan det være større grunn til å se på det mettede fettet og...

Tusen takk for tipset, da skal jeg prøve å spise mer grønnt og mer fett i morgen.. Planen var å starte frokost med en tunfisk i olje med salat , og lunsj tenkte jeg 1kyllingfilet med cherry tomater (kan vi spise det?) og salat.. Middag har jeg ikke tenkt på enda..

Nøste sa for siden:

Da er jeg i gang ;o)
Har vert en travel dag, så jeg føler at jeg har gått litt på akord med dietten i dag, men det jeg har spist til nå er:
Frokost: 2stk "polarbrød" se oppskrift på oppskriftsidene m/majones, Ruccola, ost, skinke og paprika og agurk.
Lunsj: 1stk. av det samme,
Middag fikk jeg ikke tid til, så da ble det en proteinbar med minimalt med karbohydrater, men tenkte å lage en salat nå, med litt proteiner m.m.
Vet ikke hvordan dette høres ut, men tror nok jeg burde ha spist mer;o)
Noen som vet hvor mye fett vi bør beregne for hver dag?

Nøste sa for siden:

Vel da har jeg i også spist: salat m/ babybell, tunfisk, og litt div. grønnsaker m/liten eller ingen karboinh.
Fant en dressing i butikken med kun 14 karboh. pr 100ml. noe som er veldig lite med tanke på at vi ikke bruker 100ml på en salat ;) (Mango-curry dressing i sort plastflaske)

Jabba sa for siden:

Ca 150-200 gr fett til dagen.....

Smiline sa for siden:

Tomater er det desverre altfor mye carber til at du må kutte ned eller ut noe annet i løpet av dagen. Når du er ferdig med kuren kan du introdusere tomater, bønner, linser og annet for å få et bedre kosthold bassert på det du har lært, men med rikitig type karber. Ketolysekuren er en utrolig fin introduksjon til en ny måte å tenke og ha kjennskap til maten du får i deg uten at det blir for kompisert og for mye fokus, etter min mening.

Har du fått og lest Ketolyse boken?
Hvis ikke sett deg inn i hva du KAN spise, det gjør det mye lettere, og ved usikkerhet så kan du tenke deg at med ca 15-20 g karbohydrater om dagen, så blir det lite til andre ting.
Matvaretabellen er veldig fin hvis du er usikker.
lavkarbo.no/matvaretabell

Det er iktig at du setter deg inn i kuren og leser boken. En mixing av ulike kurer er lite heldig.

Ellers syns jeg det irker som du er godt i gang:)

Gleder meg til neste måling selv, håper jeg...:confused: :p

Smiline sa for siden:

Grattis med vektnedgang. Dette kommer til å gå strålende:)

HenriettKK sa for siden:

Jeg begynte 3 januar. Har gått ned 5 kg :)

trillian78 sa for siden:

Jeg må si meg uenig i dette. Jeg spiser tomater stort sett hver dag. Tomater har 2,5 karb per 100g. Nå er tomater ganske tunge... Så man kan vel ikke gafle ned så det tyter ut av ørene på en. Men litt tomater er det da del plass til? Vei opp tomatene du spiser de første gangene så du får litt "feelingen" for hvor mye 100 g tomater egentlig er.

chanela sa for siden:

Tenkte litt selv at 2-3 cherry tomater ikke var så farlig (de er kjempe små) bare sånn at det ble litt forandring i den grønne salaten med kyllingen.. Grunnen til at jeg trodde at tomater var "greit" er fordi de er nevnt på side 152 i boka.,... Klarer ikke å lese hele boka fra begynnelse til slutt,har lest det som jeg trodde var viktig, venter på brillene mine!

chanela sa for siden:

ps. bare en liten digresjon at brukte en sånn stix i dag, og den ble rosa med en gang! Betyr det da at jeg er i ketose? er ikke det litt tidelig? Men jeg har drukket 4x0.7l vann (mineralvann) og spist det som er nevnt...

trillian78 sa for siden:

Tror fint du kan spise mer enn 2-3 cherrytomater! Jeg pleier å ligge på mer 5-6 til lunsjsalaten. En eske cherrytomater pleier å veie 250 g. Har en sånn eske i 3 dager.

trillian78 sa for siden:

Har sett flere som har sagt at de har fått utslag samme dag. Så det går nok an. Selv har jeg fått utslag på kvelden dag 2. Men så har jeg aldri sjekka noe tidligere enn det heller da...

Smiline sa for siden:

Det er klart det kan gå greit med en liten tomat eller to, men med et jevnt inntak av grønt resten av dagen gir ikke det mye til å bruke på tomater. Så lenge regnskapet er i balanse.
Nå er jo tomater ulike og. de tomatene vi er vant med å spise fra før av i Norge er gressaktig i smaken og sure, mens cherry tomater er veeeldig søte i smaken. Kan ikke forestille meg at de har samme karb innhold pr 100 gram.

Fant det her: www.carb-counter.org/veg/search/Tomatoes/1100

Cherry: 0.67 g pr stk. Da er det lettere å regne i forhold til dags "kvoten".

LilleM0r sa for siden:

Tomater er bra!! (det står også i boka:rolleyes:)
Bare spis og kos deg, de må selvfølgelig veies og taes med i karboregskapet:)

trillian78 sa for siden:

Så vidt jeg kan forstå sier denne tabellen at cherrytomater har 2,72 karber per 100 g. Litt mer enn den tabellen jeg bruker. Vil tro det er en del naturlig variasjon alt etter hvilken årstid, hvor tomatene har grodd, om de plukket modne eller umodne osv. Denne sier at en cherrytomat har 0,47 karber (etter at man har trukket fra fibrene, med fibrene er det 0,67). Akkurat det vil jo være avhengig av om det er store eller små cherrytomater da... :p Men for all del... Vi kan jo runde opp til 3 g karber per 100g og det vil fortsatt ikke være mer karber enn det er i brokkoli...

chanela sa for siden:

Synes det er flott at alle er sååå hjelpsomme, i dag ble det en sein frokost med salat, 2 1/2 cherry tomat og tunfisk i olje. Men jeg lurer på noe ang. den hvorfor er det karbohydrater i den? Er ikke fisk og kjøtt 0 karbohydrater? Det var 150g i boksen og per 100g var det 2,9karber. Synes det var litt mye med tanken på at jeg hadde salat og tomater også..

I dag til lunsj skal jeg ha 1 og 1/2 kyllingfilet, isbergsalat, ruccola og fetaost (olje og eddikk til dressing) Håper jeg har klart å lage et måltid med mer fett i dag.

En annen grunn til at jeg måtte trappe opp på mengden var fordi jeg var kjempe sulten i går kveld, måtte ta noen nøtter, ellers hadde jeg ikke klart å sove. Gikk en 50min tur også!

ps. I dag holdte jeg nesten på å skjere ut!! Ikke planlagt men av ren vane så tok jeg opp en banan og skulle spise den, men så kom jeg på at nei, den kan jeg ikke spise.. hehe

Nøste sa for siden:

Hehe.. er greit når en klarer å stoppe i "farten" :D

trillian78 sa for siden:

Dag 2 for mange av dere her... Hvordan går det syns dere?

Everio sa for siden:

Helt supert :D Veide meg i morges og var da 1,6 kg mindre enn i går. Er masse vann som skal ut ja. Springer på do hele tiden:p

Massevis av god mat. Eneste jeg synes er litt vanskelig er å få i meg nok fett. Jeg skjærer til og med av det av fett som er på kyllingfilletene, så det tar litt tid å venne seg til mer fett.

chanela sa for siden:

Min dag 2, gikk bedre enn dag 1 synes jeg..

lunsj: Lagde kyllingfilet i ekte tine meierismør isbergsalat og ruccola og fetaost..
Middag: 200g kjøttdeig med seterrømme ved siden av hadde jeg isbergsalat og ruccola med olje og edikk.
Kvelds: er ikke noe sulten, så det blir bare pille, hvis jeg skulle bli akutt sulten så blir det litt hasselnøtter eller valnøtter... Hva med dere andre?

trillian78 sa for siden:

Godt tegn det da :D

Hehhe... Tar litt tid å omprogrammere hjernen ja :lol:

Kasandra sa for siden:

Fikk ikke begynt før i dag jeg da, men nå er jeg i gang. Skal bli spennende å følge med alle her inne!

:)

pjusket sa for siden:

Hei sveis alle sammen, får jeg henge meg på tråden her jeg også?

Jeg begynte også på ketolyse 12. januar, men har prøvd meg et par uker før jul også. Så at kuren gjorde underverker så nå er jeg kjempemotivert til å fortsette fremover!
Som Kasandra skrev ovenfor skal det bli kjempespennende å følge med på alle her inne fremover - inspirasjon og motivering henter hvert fall jeg ut i fra alle dere her inne på lavkarbo! :)

nelly79 sa for siden:

Hei, slenger meg med dere jeg, har gått på ketolyse siden 20 oktober, har hatt noen dager julepause hvor jeg la på meg 2 kg, disse er nå borte igjen + 2 til, er så glad for at jeg har funnet noe som endelig virker på denne kroppen :-) Har gått ned 16 kg, men har mer enn nok å ta av da.....

Stå på folkens :-)

Hannehk sa for siden:

Lurer meg inn her jeg og. Jeg begynte på ny frisk nå 12 januar etter pause i desember. Startet på ketolyse i juni 2008 og har hatt veldig flotte resultater. Nå er planen å fortsette frem til jeg når målet mitt også skal jeg leve etter fedons prinsipper resten av livet ;)
Merket meg at på slutten av fjoråret var det hardt å være på kur. Kroppen gav lite respons på kuren så dette blir spennende å begynne på ny frisk.

Birigozzi sa for siden:

Synes det går litt tregt her jeg da - har t.o.m prøvd å kutte ut vanlig kaffe og byttet ut med koffeinfri på jobben! Har lest her at koffeinen kan sinke prosessen...
Ned 2 kilo på tre uker...

girl68 sa for siden:

Hei startet 19 januar, er det plass til flere... JEg har som mål 1 mai i første omgang....:p

trillian78 sa for siden:

Tror innbyggerne i denne tråden stort sett har flyttet over hit.

Ellers er det selvfølgelig alltid plass til fler!! Velkommen!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.