< Tilbake til oversikten

Da er det på an igjen!

Evah sa for siden:

Etter en gigantsprekk nå i jula,
så er det full rulle fra og med i dag!!
Har lagt på meg 3,5 kg siden julaften, og håper det forsvinner like fort som det har komt.
Har dere andre komt dere helskinnet gjennom jul,
eller er det flere som meg her?

Megvel sa for siden:

Jeg har falt av vedlikeholdet og skal "reparere" nå, ja!

Det slipper heldigvis omtrent like fort som det kommer på!

vossajinto sa for siden:

2,5 kilo opp.. men nede i gjen nå.. hehe.. ser ut til å gå like fort bort igjen ;)

Skippy sa for siden:

Etter en heftig juleferie lukker jeg øynene når jeg går forbi vekta, du er nok ikke alene om å gå opp i jula. Det er bare å starte, før jul så handlet jeg ketosticks, vitaminer osv. starter på tirsdag. Gleder meg faktisk.

supha sa for siden:

Jeg har faktisk gått ned i jula. 300 gram. :D

Men det var ikke lett å ikke spise alt det gode. Jeg spiste noe, men trente også 4 ganger i jula.

For dere som har lagt på dere: Spist er spist, bare å reise seg opp å starte på nytt. Det forsvinner nok like fort som det har kommet på.

Evah sa for siden:

Nesten 2 kg borte allerede, og godt er det!

Everio sa for siden:

Julen er faktisk den tiden på året jeg går minst opp. Tror nok det er fordi jeg ikke liker småkaker særlig (men elsker vanlige kaker og sjokolade da ;))

I tillegg stapper jeg i meg feite middager og pålegg hele dagene. Bør jo være i god ketose ånd det

:klem: håper kg dine detter av fort igjen

smilefjes sa for siden:

Jeg skulle skeie ut med appelsiner og planla å spise tre stykker. Det endte med at jeg spiste en halv en - elsket smaken - og glemte resten.

Men vekta viste nesten tre kilo mer vann enn den pleier i morges - men bare halvannen kilo mer totalt enn den pleier. Dermed kan det hende jeg har tatt av litt - får se når vannet forsvinner igjen.

Fungirl sa for siden:

Har uten tvil gått opp min del denne jula, men regnet med det og trengte pausen for å skjønne at lavkarbo uten tvil er tingen for meg. Så nå blir det ingen flere pauser for meg, når eg er ferdigslanket skal eg fremdeles leve lavkarbo og heller unne meg ting i ny og ne og da i små mengder...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.