< Tilbake til oversikten

Wow!

Elephanta sa for siden:

Kom akkurat hjem fra juleferie og måtte bare gå på vekta, selv om jeg vet jeg burde ventet til i morgen tidlig. Men gjett da, jeg har jammen meg GÅTT NED en kilo, selv om juleferien har vært et eneste stort etegilde med så mye sukker som jeg ikke kan huske å ha spist på lange tider, i tillegg til både poteter, kålrabistappe, litt brød, mel og sinnssyke mengder julekaker!
Jeg begynte på igjen med ketogen kost i dag da, men regnet ikke med at jeg var nede i førjulsvekt allerede nå.
Skikkelig bonus! :D
Håper alle har hatt en finfin jul og kost seg masse!

Mellon sa for siden:

Har opplevd litt av det samme, men så har vi også hatt omgangsyke igjen, og igjen her og matlysten har hvert på bånn noen dager. Men alt i alt en vellykket jul i forhold til vekt og mat.

luringen sa for siden:

en hygglig bivirkning:)

Jabba sa for siden:

Så flott!

Susse sa for siden:

Du verden ! Så deilig.

Jeg gikk på vekta i dag og kunne konstatere noe helt annet.

NÅ! sa for siden:

samme her..... opp 3 kilo!

supha sa for siden:

Jeg har gått ned 300 gram. Hehe.

Mye av det dere har gått opp er sikkert vann. Ribbe ol er veldig litt salt?

Elephanta sa for siden:

Ja, jeg tror nok mye av det en går opp i jula er vann, mye salt julemat. Jeg har ikke spist så mye saltmat, mest søtt, og i tillegg fikk jeg influensa for noen dager siden, og har ikke fått i meg så mye mat. Så det spiller nok også inn tenker jeg. Skulle gjerne sett at jeg klarte å spise mer mat nå, men deilig at det fortsetter å gå nedover likevel!

Elephanta sa for siden:

Og så har jeg gått mye i juleferien også, så jeg har fått godt med trim :)

Jabba sa for siden:

Jeg har gått opp 100 gr - med kun 2 dagers "juleferie"....

Armagedon sa for siden:

Kaster meg på denne dessverre.. men nå er jeg i gang med dag 3 med ketose-mat..=)

satser å ha de nesten 3!! kiloene borte innen 14 dager:)

Sandy sa for siden:

Jeg har hatt det akkurat likt, og skjønner ingenting. Har virkelig vært skikkelig hard på kosten de siste mnd, og ikke unnet meg noen ting, men nå rundt juletider, har jeg virkelig slappet av og endelig sitter kiloene løst :-D herlig start på det nye året! Ulempen er at jeg lider av et enormt sukkersug HELE tiden!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.