< Tilbake til oversikten

Hvor mye kan jeg gå ned i vekt, til 1 mai 2009?

Carinus sa for siden:

Jeg har bestemt meg for å forberede ketolyse fra 1 januar. Jeg har vært på kuren før, og det fungerte kjempegreit. Motivasjonen brast, og jeg veier mer enn noengang.

Jeg er nå motivert så det holder, og planlegger menyer og handlelister. :D
1 januar skal jeg igang, og lurer på hvor mye det er realistisk at jeg kan gå ned frem til 1 mai. Målet mitt er 20 kg. (på 17 uker)

Noen meninger om dette?

Carinus sa for siden:

Takk for linker, Kitt. :)

smil! sa for siden:

jeg er helt med deg på denne!!
målet mitt og er 20kilo til 1 mai!!
kanskje vi kan "kjempe" sammen....
vi klarer dette hvis vi bare er litt standhaftige og går på med masse pågangsmot!!
ingenting er umulig... det umulige tar bare litt lenger tid...

Monen sa for siden:

Hei vennen:D

Jeg gikk ned 30 kilo på ca 4 mnd, så 20 kilo bør være mulig! Jeg veide litt mer enn du gjør nå da.
Dette klarer vi:D

Torkil sa for siden:

Hei
20 kilo til 1 Mai er ganske realistisk, men fordrer at du følger ketolysekuren uten diverse utskeielser. Huskl daglig mosjon i 30 min og pass på å få tilstrekkelig fett i kosten.
Lykke til
Torkil :)

Carinus sa for siden:

Så bra! Jo fler jo bedre. :D Her går det så det suser. Hadde en tøff dag igår, hvor jeg lot meg selv bli litt for sulten, men jeg kom over kneika. :cool: Har du kommet igang etter nyttår? Hei snuppa! :) Kjære vene... Jeg hadde ikke fått med meg at det var så mye du gikk ned. Det er godt å vite at jeg har en "veteran" jeg kan støtte meg på fremover. ;) Dette skal vi klare ja! Ingen utskeielser er planlagt nei. Mosjon er litt av og på, men som oftest går vi en god 1 til 2 timers tur ca annenhver dag. I det siste har det rett og slett vært for kaldt til å ta med lillesnuppa ut i vogna. Fett har jeg i bakhodet hele tiden, og prøver å bruke mest mulig meierismør og rapsolje. (har byttet bort Melange) Vi spiser også mye bacon, som jo er fett. Takk for tilbakemelding og konkrete råd, Torkil. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.