< Tilbake til oversikten

Eurodiett og utenlandsturer

Håp_80 sa for siden:

Rett over nyåret så starter jeg på eurodietten, jeg er veldig motivert for dette og skal få det til!

Men tingen er den at jeg skal mye ut å reise til neste år, først skal jeg en mnd til Thailand, deretter 2,5 uker til USA og så skal jeg to mnd til India og Thailand. Når jeg skal reise så mye så ser jeg ikke på reisene som bare "ferie", jeg ser mer på det som at jeg skal flytte litt hit og dit i løpet av året, så å klare å spise sundt og følge eurodietten, ja det skal jeg!

Så det jeg lurer på er om det er lov å ta med seg eurodiett måltidene inn i andre land? Vet noen dette?

Og så lurer jeg på hva dere andre gjør når dere skal ut å reise? Har dere noen tips til hva man bør velge av mat når man for eks skal gå på resturant å spise? For noen resturant besøk er ikke til å komme unna er jeg redd for.

Blir kjempe glad for svar :)

moma sa for siden:

Jeg har vært noe ute og reist i de knappe to mnd jeg har holdt på, og har tatt med meg produktene uten å spørre :) Så har jeg valgt hotellrom med vannkoker på rommet, det gjør ting atskillig enklere. Og tatt med meg barer til de måltidene jeg ikke får laget egen mat. På flyturene hadde jeg nøtter med meg også, og bestilte vegetarmat. Jeg har også lest meg litt opp her inne på forumet hva som er greit å spise når jeg ikke har posene tilgjengelig og det er jo ganske mye egentlig! Fase 2 f.eks, kan du jo spise et helt herremåltid på masse grønnsaker og en god dose kjøtt/fisk/kylling! I USA har de vel hatt lavkarbo-craze så lenge at de sikkert har egne valg på menyene.

Håp_80 sa for siden:

Supre råd moma!:) Finner ikke helt ut av i hvilke tråd det står om mat man kan spise når man ikke har posene tilgjengelige, en slik tråd hadde vært til utrolig god hjelp, vet noen hvor jeg finner denne tråden (hvis det finnes en spesifikk en da...)?:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.