< Tilbake til oversikten

Endelig i gang!

Schnupsiii sa for siden:

Så er jeg endelig i gang med ketolysekuren. Starta igår og tenkte å sjekke om jeg er i ketose i kveld....Flyr på do hele tiden og har vondt i hodet...

Hele forrige uke spiste jeg lav-karbo mat, men telte ikke karber. Fløy på do da også og hadde en sånn trykkende hodepine... Men siden vi skulle være bortreist i helgen vile jeg ikke starte på ketose når jeg visste at det ble karber på meg i helgen.

Og apropos det... merket med en gang jeg spiste brød og sånt at magen ble full av luft og at jeg hadde lyst til å småspise hele tiden.
Så det er hvertfall ingen grunn til å ønske seg tilbake til gammelt kosthold og synder :)

Savner egentlig ikke stort av forbudte matvarer, det eneste er kaffe mocca og cola light....

niacin74 sa for siden:

Hei Schnupsii

Med tiden forsvinner slike savn som du nevner.

Selv så drikker jeg en del kaffe vær dag, min kone drikker også av og til kaffe men hun har litt fløte i. En og annen helg drikker vi litt cola zero, men primært så drikker vi begge vann. Ned i vekt går iallefall vi uansett.

Lykke til og vær sterk, så kommer kroppen din til å føle seg mye bedre :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.