Da vil jeg bare få informere om at jeg har tatt juleferie! Idag har jeg spist en melkerull, fem marsipanbrød, stekte poteter og brød, and I'm loving it! Og sånn skal jeg fortsette til 2. nyttårsdag. Med innlagte fyllekuler.
Har jeg dårlig samvittighet? Nei. Føler jeg meg stinn og elendig? Nei. Trøtt og dysfunksjonell? Nei. Føles deilig!
Har spist brød, kaker, sjokolade (masse sjokolade!), marsipan, moltekrem med sukker, brus, potetgull, is, poteter, rotgrønnsaker, surkål, øl, likør.... you name it! Ikke tenkt på lavkarbo et sekund de siste tre dagene. Ikke noe måtehold nei. Og ikke dårlig samvittighet, selv om jeg har gått opp et par kilo (mye av det er sikkert vann... håper jeg :rolleyes:). Tilbake til lavkarbo i overimorgen :p Blir nok bra det tenker jeg.
Poteter, ris, chokolade (40 % melkechokolade + 70 % kokechokolade + hvit chokolade + konfekt), karamellpudding, daimkake (nøttebunn + iskrem med daimfyll), marsipan, Hærviks saft (den er best!) og masse syltetøy (kirsebær, tyttebær, molter; gjerne med ricotta eller krem). Merker ikke noe særlig til kiloene.
For mye fiber, men ellers er det kult.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.