< Tilbake til oversikten

Tilbake

Flisa sa for siden:

Hei,
da er jeg tilbake, ferdig operert og klar for lavkarbo/ketolyse de siste kiloene mine.
Opererte torsdag 4 desember og har igrunnen ikke vært flink ei heller hatt lyst på ketogen kost siden da! Har prøvd å spise litt mindre, men desverre glapp det med sukker.....men på denne uken halvannen som jeg har spist masse karber har jeg gått ned 1,5 kg, noen andre som har opplevd det? :confused:
Når jeg spiste lite karber hadde jeg ikke luft i magen, og STOR:eek: mage, men det skal gjøres noe med og i dag begynte jeg å jobbe igjen, og begynte på ketogen kost... Det føles deilig!!
Jeg kommer til å moderere meg igjennom julen, men kommer til å kjøre på for fult etter jul!!!
Da skal motivasjonen igjen være på topp!!!

God jul alle sammen...........

Alyssa sa for siden:

Gratulerer med overstått operasjon, og lykke til videre :heia:

Ønsker deg en god jul :klem:

Torkil sa for siden:

Hei
Det er for mange veldig lurt å vente med ketolysekuren til etter nyttår. Heller det enn halvhjertet kur i gjennom julen, det er demotiverende.
Mange burde følge din plan om MODERATE utskeielser i stedet for å gi blaffen igjennom julen og da starte med et enda større problem.
god jul
Torkil :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.