< Tilbake til oversikten

Vitaminbjørner fra Collett

supha sa for siden:

Kan jeg ta disse? Ser at de er søtet med bla. Sorbitol. Ser at Torkil anbefaler at man skal holde seg unna Sorbitol..

Distrea sa for siden:

Klart du kan :p

men hvis Torkil anbefaler å holde seg unna hadde jeg hørt på han, han veit jo hva han driver med :D

supha sa for siden:

De er jo sååå gode.

Gerd sa for siden:

Viss du går på ketolysekuren anbefaler jeg at du bruker ketolysevitaminene. De er sammensatt til ketose-kurer.

For det er viktig å få i seg nok vitaminer....

Distrea sa for siden:

Det er sjokolade og potetgull også :lol:

Kristin_B sa for siden:

hadde sikkert gått bra om vi hadde spist to biter av de hver dag også....og verken mer eller mindre :p

supha sa for siden:

Grunnet til at jeg ikke har kjøpt mere ketolysepiller, er fordi jeg skal gå over til Fedon etter nyttår. GIkk nettopp tomt for ketolysepillene. Men det er snakk om 2 vitaminbjørner om dagen.:D

energibunten sa for siden:

Dropp dem, de inneholder aspartam sant ? Litt merkelig å ete noe som mange reagerer på sammen med vitaminer, liksom motstridende i mitt hode ;-)

supha sa for siden:

Da hører jeg på dere og kutter ut bjørnene

Kristin_B sa for siden:

Men drikker du f.eks pepsi max da? Da får du vel i deg søtstoff uansett....
Vel...det er jo ikke mange dagene igjen av året heller ;)

scartz sa for siden:

Jeg hadde prøvd bjørnene, og sett om det påvirka vekta! :) Du spiser dem jo ikke som snop, men som næring... Vanlige tabletter smaker bæsj, så om vitaminbjørnene funker for deg, sier jeg kjør på ! :p

danish sa for siden:

Spis naturens egen multivitamin. Lever. Den inneholder mer eller mindre alt du trenger.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.