< Tilbake til oversikten

Målet mitt er nådd, og litt til

misstiq sa for siden:

startet på 79 kg, gikk ned til 68 kg på ketolyse :)
Bare på litt over 1 mnd har jeg gått ned mer, hele 4,5 kg:D
Er mye mer bevisst på maten jeg spiser og begrenser inntaket. Tror hele dietten fikk forbrenninga mi til å få et tupp i ræva:p

Skulle stoppe på 65, men vil se ann hvor jeg trives best i vekt. Er ganske høy også, 176 cm så er ikke mye mer jeg kan gå ned før det ser forferdelig. Gjør ingenting lengre for å gå ned, bare lever som normalt så får se :D

Sender tusenvis av klemmer til venninna mi som fortalte meg om ketolyse! Deilig å klare målet sitt første gang jeg noen gang har villet gått ned i vekt:D:D:D
Lykke til videre til dere som er igang eller skal begynne:)

Photobscura sa for siden:

Jeg tror ikke du skal bekymre deg. Lavkarbokost sørger for at du skal få den vekta som er passe for kroppen din, er det sekstifem kg, så er det det du skal veie :)

Gratulerer masse! :heia:!

Pearl sa for siden:

Godt jobbet. Gratulerer med kjempefint resultat. :)

Anitra sa for siden:

Bra jobbet!

misstiq sa for siden:

Nå er jeg helt sikker på at kroppen min har blitt som før når det gjelder forbrenning!
Veier nå 61,5 kg! :)
dvs jeg har gått ned 17,5 kg til sammen!
magen er ikke så dvask som jeg hadde trodd etter to svangerskap heller, veldig overrasket over at den har klart å "holde følge" så bra den har klart når vekta har gått ned i perioder ganske raskt :-)

Er nå ferdig inne på dette forumet. Å jeg mener på den best mulige måten at jeg håper jeg aldri mer skriver eller leser her inne :-)

luringen sa for siden:

oj...61 kg og 176 høy? Da veier du lite..syns jeg.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.