< Tilbake til oversikten

Nutrilett bar

Karbokarbo sa for siden:

Kan jeg spise det på denne dietten? Noen som vet hva GI verdien er?
Jeg vet det er kommet to Nutrilett barer med lav GI, men jeg lurer på de vanlige barene. :)

Håper noen kan svare!

Photobscura sa for siden:

Så først nå at det var postet i Lindbergforumet, så bare kosholdsfilosofien, jeg.
Nei, jeg aner ikke. Men Fedon har da egne barer. Atkins også.

Karbokarbo sa for siden:

Jeg har vært 5 uker på Atkins/ketolyse nå og gått ned masse, men har blitt litt dårlig av den kuren så nå ønsker jeg å gå over på Lindbergs fordi da kan jeg spise mat som er litt enklere for meg å få i meg ;)
Liker verken Atkins barer eller Fedons... bare Nutrilett :p Det var derfor jeg lurte.. Googler for harde livet på det, men finner ikke noe GI verdi...:confused:

elian sa for siden:

Og grunnen til det, er at de er fulle av sukker, desverre... "Alt" med sukker er godt :rolleyes:

Kanonada sa for siden:

Jeg skal nok over på Lindberg nå snart jeg også, da har jeg tenkt å ta med meg Atkinsbarene for de syns jeg er knallgode,men ikke helt bat på ketolyse har jeg skjønt..
De jeg har prøvd av Atkins syns jeg er mye bedre enn Nutrilett sine, og jeg har vrt veldig glad i Nutrilettbarer altså:)

Oriane sa for siden:

Jeg aner ikke noe om GI i disse barene. Men om du vil har bars på Lindberg, så gå for Lindberg barene, de er vel så gode som Nutrilett sine! Absolutt verd et forsøk, samt at de garantert har en lav GI ( uten at jeg nå husker tallet)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.