Sammy sa for siden:
Etter tre måneder i ketose befant jeg meg i situasjonen jeg hadde fryktet siden jeg startet. Etter flere dager på hotell med jobbing både sent og tidlig bommet jeg på matplanleggingen. Jeg hadde ingen reserve ost, nøtter eller proteinbar på lur. Etter fem timer intensiv jobbing hadde en "vennlig" sjel bestilt pizza så vi kunne fortsette jobbingen mens vi spiste slik at vi skulle bli ferdige med alt vi måtte igjennom. Jeg kjente fortvilelsen komme snikende, jeg så etter en utvei fantes det kanskje en kiosk i nærheten en pølse uten brød kunne jo vært et alternativ noen kiosker selger jo salater, men neida ingen kiosk. Og så kom Dolly... :eek:
Jeg kjente at jeg må spise noe nå ellers vil ikke hodet mitt fungere og da kommer vi i allefall ikke i mål. Så jeg ender opp med å tivnge i meg to stykker av den forhatte pizzaen full av innpåslitne karbohdrater.
Så jobber vi oss ferdig og jeg får reise hjem igjen. Jeg tenker at det er kanskje ikke noe poeng å tisse på pinnen i kveld, men gjør det likevel å jommen fikk jeg faktisk et svakt rosa felt likevel (0-5) jeg puster lettet ut kanskje det har gått bra likevel og jeg slipper en runde med hodepine på veien inn i ny ketose. Jeg går å legger meg glad for å være hjemme igjen og lettet over et lett utslag. To timer etter at jeg har sovnet våkner jeg med intense magesmerter og kreker meg inn på toalettet og konstaterer at: JEG HATER DOLLY!