< Tilbake til oversikten

Første ordentlige veiedag :-)

Nitja sa for siden:

Vekta viste ned 2,2 kg hadde jo håpa på mer men skal ikke klage så lenge den går nedover :-)

Men jeg har gått inn hele 23,5 cm tilsammen :-D
Og 9,5 av de er over magen der det er mest og ta av etter to graviditeter :-D

Og dette siden 2 desember :-)

kiril sa for siden:

wow det er jo kjempe bra :D jeg angrer skikkelig at jeg ikke har målt cm...men får gjöre det nå...

flinke deg

Torkil sa for siden:

Hei

Gratulerer med pangstart.
Lykke til videre
Torkil:)

Nitja sa for siden:

Kiril: jeg har vært og smuglest her i noen mnder nå mens jeg har ammet (siden jeg ikke kunne begynne før jeg slutta med det) og kom over en tråd der noen hadde skrevet at det var lurt og måle også for selv om ikke vekta gikk ned så kunne cm minske, og er cm som plager meg, to svangerskap på under 3 år har satt stoooore spor ja og spesielt på magen :-(
Så var godt og se at selv om jeg "bare" har gått ned 2,2 kg så hadde jeg såpass godt resultat på minsking av cm :-)

Torkil : Takk for det, sendte resultatene mine på sms til mamma og hun starter i morgen, og hun har prøvd det meste etter hun slutta og røyke (hun la vell på seg rundt 10 kg etter røykeslutt) så hun håpte dette var tingen for henne også :-)åå

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.