< Tilbake til oversikten

Dietter?

Stinemoj sa for siden:

Hei Alle sammen! :)

Jeg fikk påvist PCOS for kort tid siden (ikke en uke siden en gang), så jeg er temmelig fersk for å si det sånn! Har også fått vite at jeg er insulinresistent Har vært hos kostholdsekspert i dag, å fått anbefalt en karbohydratredusert kost.. Hvordan diett har dere og hvordan går det med vekta?

Jeg håper å gå ned det jeg skal, men jeg må innrømme at jeg er litt nervøs, samtidig som jeg skal prøve så godt jeg kan å legge om kosten (vet jo at jeg må, men det er nok ikke lett for det). Hvordan klarte dere det? Hadde vært veldig kjekt med litt tips og råd! :)

Anitra sa for siden:

Sjekk litt rundt, så finner du ut litt av hvert. SElv går jeg på Ketolyse, som fungerer kjempefint for meg! Jeg er også insulinresistent, og det var legen min som anbefalte meg dette.

floppy sa for siden:

Hei!

Jeg gikk over til lavkarbo etter at legen anbefalte det og foreløpig går det veldig greit,,,

Kuttet ut alt med karbo i...og redusert endel,,,,

Spiser egg,kjøtt,fisk og grønnsaker....

Når jeg blir skikkelig snopesyk lager jeg meg sjokolademose...med 70% sjokolade(den har litt karbo i seg,,men er bedre enn vanlig sjokolade)

Lykke til.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.