mofe sa for siden:
Jeg går på NLH, og kom over denne artikkelen på sidene til skolen :) Prøde å legge den under "artikler" - men det fikk jeg visst ikke lov til, så da kommer den her istedet :)
mofe sa for siden:
Jeg går på NLH, og kom over denne artikkelen på sidene til skolen :) Prøde å legge den under "artikler" - men det fikk jeg visst ikke lov til, så da kommer den her istedet :)
Albertine sa for siden:
Jøss, tenk at noen faktisk anbefaler meierismør! Det hadde jeg ikke trodd jeg skulle få se på trykk!
HP sa for siden:
Noen som enda ikke har kastet margariner, soyaolje, maisolje, solsikkeolje, butikkjøpt dressing, butikkjøpt majones??? :p Er det rart at vi har 8 millioner kroniske diagnoser her i landet? :rolleyes:
Og jeg skal bli flinkere med omega 3! :ja:
Kristian sa for siden:
Jeg er så glad for at kyrne går ute og beiter hele sommeren for da får vi ivertfall litt Omega3 gjennom melkefettet.
HP! stod det ikke at vi trenger både Omega3 og 6:rolleyes: Da må vi vel ha litt solsikkeolje.:rolleyes:
HP sa for siden:
Omega 3 får du fra rapsolje, linfrøolje, omega3 tilskudd, nøtter og frø. Altfor mye omega 6 i solsikkeolje. :ja: 3-5% av ditt daglige fettinntak bør være fra omega3.
Albertine sa for siden:
Ups...:eek:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.