< Tilbake til oversikten

Slankepiller

solå sa for siden:

Hei, lurer på om noen kjenner til slankepillen LIDA som visstnok skal være bra.:confused:

elian sa for siden:

Min mening er at sånt ikke virker, uansett navn og pris... :)

scartz sa for siden:

Med mindre du får det på resept da. Har ei venninne som gikk ned 37 kg på 7 måneder med resept piller, samt sunt kosthold (usikker på om hun trente..) Ulempen nå er jo at hun sliter noe enormt med løs hud da..

arkine sa for siden:

godt mulig det ,men personen spurte om noen visste om eller hadde erfaring med disse pillene ,,ikke hva din mening var

sorry men er så dumt når folk spør om ting , så svarer folk på noe helt annet

scartz sa for siden:

Jojo sant det. Men greit å være obs på at det er masse tull der ute også :ja:

Nille sa for siden:

Piller som Emagrece Sim, Herbathin, Super Fat Burning, LiDa Daidaihua Slimming Capsule og Fat Rapid Loss Capsules, er noen av slankemidlene på markedet. De er ikke godkjent som legemidler, men inneholder forskjellige legemidler som kan gi alvorlige bivirkninger eller påvirke effekten av andre medisiner.
[color=purple][/color]
At Lida er basert på gammel kinesisk naturmedisin betyr ikke at den er sunn dessverre.
[color=purple][/color]
Ang. svarene du får. Det er kanskje ingen her inne som kjenner til disse pillene da vet du, og så prøver de bare å hjelpe..... De fleste som er her har prøvd ALT - inkludert slankepiller av forskjellig type. Og vi VET at det ikke finnes noen mirakelpille. Hvis det hadde vært en slik som var ufarlig, og som virket, ville det ikke ha vært overvektige mennesker i verden. Korreksjon: Det finnes noen de kaller mirakelpiller, men de dør folk av og dessuten er de forbudt (de som inneholder efedra og andre amfetamin lignende stoffer).
[color=purple][/color]

solå sa for siden:

Er veldig glad for svar som er gitt. Det er jo det når man har prøvd det meste av kurer,slankekurs og dvs "slankepiller" går du veldig lei av alt som aldri virker. Synes selv at jeg gjør det som slankekurer sier man skal gjøre trimmer ,spiser ofte og lite,spiser ikke hvetemel, pasta, poteter,spiser magre produker osv, osv.
Har jo veldig lyst og bare ta en pille og slippe å tenke mer på hva og når og hvor mye man skal spise. Men det er jo bare ønsketenkning.
Har noen noen tips om hva som er en god slankekur.:o

arkine sa for siden:

ja det er jeg enig med deg i

Nicpins sa for siden:

Skjønner veldig godt! Kjenner igjen den fortvilelsen ja. :ja: Mitt siste forsøk før ketolyse gikk ut på gulerøtter, yoghurt og tørt knekkebrød, (karbo, karbo OG karbo...), og hardtrening hver dag, seks dager i uka, i fire måneder, uten å gå ned et gram!!! :mad: Jeg var så fortvila og oppgitt til slutt at jeg bare grein og grein. INGENTING virka.

Takk og lov at jeg snubla over ketolyse. Nå har jeg gått ned 38 kilo på 18 måneder, og har hele tida spist meg mett hver dag på deilig koldtbordmat; sånt som jeg liker. Eggerøre, roastbeef, røykalaks og remoulade er ketolysemat! :D Har ikke trent i det hele tatt, bare etpar turer med hunden hver dag. Ketolyse går ut på at du skal hente energien fra fett og protein i stedet for karbohydrater, og samtidig brennes det masse kroppsfett. Helt utrolig at jeg torde å gå stikk imot alle "gode slankeråd", men det virker faktisk. I mitt tilfelle har det vært det eneste som har virket.

På ketolyse spiser du når du er sulten. Forbrenninga går av seg selv hele døgnet uansett. Jeg spiser ofte feite koteletter med bearnaisesaus klokka ti på kvelden; DA er jeg sulten. Ikke om morran. Noen dager spiser jeg bare to måltider. Det gjør ingen forskjell. Hvis du allerede har kuttet ut mel, sukker og poteter, så er du nesten på ketolyse allerede. Men da skal du IKKE spise magre produkter. I magre produkter har de fjerna fettet og tilsatt karbohydrater i stedet, -ikke bra. Da får du i deg skjulte karbo'er som du ikke veit om. (Karbohydrater oppfører seg som sukker når de kommer inn i kroppen, kroppen ser ikke forskjell...) På ketolyse skal du bruke de feite produktene; meierismør, ekte majones, seterrømme etc.

Ja. Ketolyse. :D
Skaff deg boka "Slank med ketolysekuren", LES den fra perm til perm, hold deg religiøst til boka i starten til du veit hva du holder på med, og fortsett å være med oss her inne på forumet! Vi skal nok hjelpe deg på vei vi! Boka kan kjøpes på www.ketolyse.no eller lånes på biblioteket. Noen Meny-butikker har den også.

Ønsker deg riktig masse lykke til!
Beste hilsen fra Nic.
:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.