Sopp liker jeg ikke,men paprika er jo en god ide, og så skal jeg ha på ruccola neste gang(etter stekings altså), for ruccola er omtrent det beste jeg vet.
Men ellers, om denne er ok til middag så har jeg en Favoritt, for lagde denne igår og det var uten tvil mitt beste måltid på ketolyse,sålangt:)
Dere med erfaring på baking på denne dietten bør kanskje prøve litt ut ifht bunnem da evt, for den ble en smule smuldrete og eggete, jeg syns ikke det gjør noe, men den var litt vansklig å snu, så kanskje evt steke den på brett i ovn før dere har på fyll..
Kanskje du skal prøve "kristinpizza" i stedet? Den lages sånn: 7 egg, 200 gram philadelfiaost, maaassse hvitløkspulver og ca 300 gram revet ost.
Det blir til en hel bakeplate altså. Stekes 15 min. på 200 grader :sikle: den smaker ikke mye egg! Jeg bruker 200 gram creme fraice i stedet for philadelfia...det gikk supert.
Du kan jo halvere den og steke den i pannen? Den er meget god!!!
hehe stemmer! For 2 uker siden hadde jeg en lavkarbo pause i en halv uke. Og da nøøøøt jeg en krønsjy lyys BLT baguette (med kylling, bacon, grønnsaker og hvitløksdressing) og det var såååå godt! Noe hardt og knasende å tygge på! :p
Trykker deigen ut på en plate, dekker til med aluminiumsfolie og steker bunnen i ca. 20 min. Lager da fyllet samtidig som at bunnen steker. Tar fyllet på den nesten ferdigstekte bunnen, har på godt med ost og steker i ca 10 min.
Pizzaen blir sprø og smakfull :) En kan også erstatte noe av proteinpulveret med raspet ost evt. mer kruskakli.
Dette er den pizzabunnen både jeg og mannen liker aller best (har prøvd ut forskjellige oppskrifter). Nam! Nå fikk jeg veldig lyst på pizza :p
Bruker også Karbosara sine grove lapper som bunn, det fungerer også bra og metter godt :) (men den er ikke sprø).
Snakker du om min Pizza nå, Torkil?
Isåfall er jeg beæret, jeg er jo en kløpper på ketolyse mat, synd at jeg nå hopper av:p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.