< Tilbake til oversikten

Den ånden

elian sa for siden:

Samboeren min sliter skikkelig med ånden min.... :eek:

Jeg kjenner jo selv at jeg har acetonsmak i munnen, men at det var så ille at det lukter 1 meter rundt meg, hadde jeg aldri trodd...

ER DET VIRKELG SÅ ILLE...?? :confused:

danish sa for siden:

Ja. Prøv store Docs.

elian sa for siden:

Hehe... Kort og godt :p Jeg får prøve doc's da :rolleyes:

Jabba sa for siden:

Jeg sliter også...jobber i butikk og prater jo mye med forskjellige folk hele tiden....synes det er fælt å lukte sånn !!. Klart det hjelper på med en pastill - men det betyr jo at jeg må spise pastiller i 7 timer uavbrutt hvis jeg skal skåne alle kundene mine.....tror ikke det er lurt for magen nei....

Areola sa for siden:

Nei, ikke doc's. IFA! Store ifa!

danish sa for siden:

Beklager, elian. Areola har helt rett.

Lett å gå seg vill blant alle disse merkene, haha.

kiril sa for siden:

ojda,når pleier dette å komme?og pleier det å komme for alle?

Omelett sa for siden:

Prøv SB12. ;)

Fungirl sa for siden:

Eg får ånden når eg er på vei inn i ketose, kjenner det av og til ellers hvis det er lenge siden mat, men er ikke noe eg sliter med da. Men skjønner at det er fint lite moro for de som har det hele tiden...

Jabba sa for siden:

Hjelper virkelig SB12? Er ikke det et bakteriehemmende middel eller noe sånt? Ketoseånden kommer vel ikke av samme grunn som "vanlig" dårlig ånde?

Omelett sa for siden:

Aner ikke, men antar det hjelper vel så bra som pastiller.

kiril sa for siden:

får håpe eg slipper det.pleier få rar ånde når eg faste,men da er det lang tid uten mat...

Wilhelmina sa for siden:

Spis mere sink. Sink nøytraliserer svovel. Jeg bruker nycodent fluorid munnskylle vann med peppermyntesmak. Den får man kjøpt på apoteket. Ingen sukker innhold i denne.
Syntes at den fungerte bedre en sb12 og er dessuten billigere. Den varer liksom lengre, å holder tilbake den såkalte stålånden...
Med sb12 så kunne jeg oppleve at i løpet av natten var jeg tørr i munnen og hadde dårlig ånde når man våknet. Men med fluorid så opplever jeg ikke dette. Dette kan man jo ha med seg på jobb og piffe seg opp med i pausene :).
Hvis man synes at flasken er for stor hell det over i en mindre sjenerende flaske.

Jabba sa for siden:

Takk for tips om munnskyllevann....skal handle inn på apoteket og skåne omgivelsene mine fra i morgen av!

Wilhelmina sa for siden:

Bare hyggelig det å være til hjelp.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.