elian sa for siden:
Min matuke 49 *i bilder*
Linn H sa for siden:
mmmmm så godt ut! Hiv gjerne ut oppskriftene i samme slengen! :D
Alyssa sa for siden:
Det så ikke direkte vondt ut! :sikle: :sikle:
scartz sa for siden:
hva slags dressing er det du bruker på salatene? Den så god ut! :)
elian sa for siden:
Det er bare rømme :D
Oppskrift på kjøttbollene kommer etterpå :p De var bare knallgode!!!!! Og egenkomponerte... stolt
danish sa for siden:
Ser godt ut.
Her er en av mine favorittmåltider, curry:
Sausen er ren rømme.
elian sa for siden:
Mmmm... Oppskrift? :D
Anitra sa for siden:
Detta så godt ut :)
scartz sa for siden:
Hvordan er de pizzaene? Savner det, er lenge siden.. Bare liker ikke så godt soyamel, syntes det har en rar smak..
elian sa for siden:
dette er Kristin_B sin Oopsie inspirerte pizza. Inneholder ikke soya i det hele tatt. Knallgod!!! :D
scartz sa for siden:
Er den krønsjy ? :p
kiril sa for siden:
mmm så godt det ser ut...
elian sa for siden:
Nei, den er desverre ikke krønsjy :p
Men den er fast og lett å holde i hpnda, liksom. Den er laget av nesten bare egg men smaker ikke egg :D I det minste er det hverken soyamel eller JBKM i den... De smakene liker jeg ikke.... :rolleyes:
Inanna sa for siden:
ååååå.. det så godt ut.
JEG VIL HA KJØTTBOLLER =)
er det noe sted jeg kan finne oppskriften?
danish sa for siden:
Skjær 1-2 løker i biter. Brun med masse smør ved middels varme. Tilsett tandoori masala-krydder (finnes på innvandrersjapper) og fingerstore strimler av 1-2 kyllingfilèter. Tilsett mer smør, 1 ss. balsamico (eller rødvinseddik) og èn boks tykk kokosmelk (eller ca. 1 dl. fløte eller rømme). La det trekke ved svak varme. Farven skal være rødlig (brunrød), ellers bør du tilsette mer tandoori masala.
For at den skal bli best, bør du bruke ghee istedenfor smør. For å lage ghee: smelt smør ved lavest mulig temperatur. Når smøret lukter popcorn og ikke lenger freser (men skummer svakt), så er den ferdig. Filtrèr med et tefilter (for å fjerne melkerestene), så du sitter igjen med ren smørolje.