< Tilbake til oversikten

mer "mas" fra meg.....

m@nisha sa for siden:

nå er jeg kommet meg gjennom boka,der d står om di første 14dagene...å lurte litt på,er d meningen at jeg MÅ og SKAL spise 10 karbo per dag?..... om ja,hva i all verden skal d bli?? en colabox? hihi.....nejda...
kanskje noen som er ofte her vill svare meg på mine spørsmål over msn når d trengs?...:snill:
kan hende d blir mye mas...:rulleøyne .......
hadde vært godt å ha noen som er tilstede når jeg er rådvill....synes d er flaut å mase her inne hele tiden...men er vell kanskje d som er meningen...:klem:
og d står at man kan spise så mye man vill av den maten som er lov...kan jeg da feks pakke i meg kylling hele dagen om jeg ønsker....:confused:

Nille sa for siden:

Nei - Du skal spise 20 karber pr dag. Helst ikke så mye mindre og ikke mer.
Hvis du ser på linkene jeg har gitt deg tidligere vil du se HVA du kan spise og hvor mye. Du bær få deg en matvaretabell som viser hvor mye karbi det er i det meste.

Er skjelden eller aldri på MSN - men jeg er her inne, så bare post spørsmål :)

Kan du sikkert, men du skal ikke maule heller. Du skal spise til du er behagelig mett, ikke stappmett. Det er også viktig at du spiser masse grønnsaker !!

Du spurte om hva Fiberriken jeg spiser er:
Fiber Rik er Sætres Fiberrik med solsikkefrø. Den har 3.7 gram karber pr stk. Egentlig skal man ikke spise dem på induksjon, men da jeg sendte mail til Atkins med næringsinnhold sa de den var OK - men begrenset. Jeg spiste 1 pr dag på induksjonen. Nå spiser jeg 2, en skjelden gang 3.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.