< Tilbake til oversikten

Dag 5 og herregud for en hodeverk

Nitja sa for siden:

Har tatt smertestillendes men det funker jo ikke engang :-S
Og er helt merkelig hodeverk, vondt i hodet men det er akkurat som det stråler smerte nedover i nakken..

kiril sa for siden:

uff så kjipt da,får håpe det går kjapt over....drikker du nok??

Nitja sa for siden:

Har ikke drukket så veldig mye i dag, ca 1 l vann bare og 2 glass pepsi max.. så sitter og bøtter neddpå med vann nå :P

kiril sa for siden:

ja da må du drikke mer :)

elian sa for siden:

Første gang jeg startet Atkins (bortimot det samme som Ketolyse) så hadde jeg veldig hodepine der første uken... Det går over :D

Nitja sa for siden:

Har bedra seg litt, men jeg synes at jeg får mer hodeverk jo mer vann jeg drikker jeg..

Sandy sa for siden:

Ta 500mg paracet og 400mg ibux. Den blandingen gjør ofte susen for meg.

energibunten sa for siden:

Stå på, det tar sin lille tid å få kroppen til å endre sin forbrenning. Fullt ut tar det 3-6 uker. Jeg har det nemlig heller andre veien, dersom jeg spiser for mye karbs og lite fett så kommer hodepinen...

Nitja sa for siden:

Jeg tror jeg spiser for lite fett da..
prøver og bruke ekstramye smør når jeg steiker o.l men føler ikke jeg får i meg så mye, må prøve og finne måter og få i meg nok fett på..

Torkil sa for siden:

Hei
Håper hodepinen er på retur og vekten på vei ned. :D
Oppskriftene i boken gir jo en god pekepinn på sammensetning av dietten.
Sausene gjør susen når det gjelder fett til middagen.

Noe jeg liker godt er 1 kyllingebryst stekt med 1/2 løk, 1 ts karri, 1 hvitløk, 1/2 paprika , så en liten boks kokosmelk og 1/2 boks fløte. Kokes inn til passe konsistens og smakes til med salt og pepper.
Godt med blomkål/jukseris til
God Helg
Torkil :)

Nitja sa for siden:

Nå har hodeverken gitt seg ja :-)
Litt svimmel innimellom ved bråe bevegelser (men leste i boka at det kunne komme). Det hørtes godt ut, så kansje det er det vi skal ha til middag i dag :-)

God helg til deg også :-)
Her tror jeg helga blir ganske så god nå :-)

Runegutt sa for siden:

Får si som i forsvaret: Kan det ikke fikses med Tuxi, drikk vann :-)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.