Eller blir dette veldig dumt? Jeg er, som forventet, en del plaget med svimmelhet og er uvel i kroppen nå som jeg akkurat har startet med ketolyse, spesielt om morgenen. Jeg skal ha min siste arbeidshelg i helga (er en fysisk krevende ekstrajobb som jeg har måttet sagt opp pga problemer med ryggen), og lurer på om det kan være lurt å spise noe med sukker i, bare for å unngå å svime av på jobb? Det blir bare for helga, men det er kanskje veldig dumt, siden det da ødelegger for kuren og jeg må starte helt på nytt igjen...?
Det er vel bare å utsette problemene noen dager. Drikk mye vann og spis godt, så går dette sikkert bra. Vi har vel alle gått på jobb noen ganger litt sånn små-hanglete, si ifra til kollegaene dine om at formen er litt pjusk, du trenger jo ikke si hvorfor. Jeg opplevde at det å komme inn i ketose andre gang(gled ut av ketose ufrivillig en gang) var værre enn å komme inn i ketose første gang. Lykke til, la oss få høre hvordan det går.
Yes, det gikk heldigvis helt fint i dag, var supersvimmel og følte jeg skulle svime av da jeg gikk opp trappa til jobb i morges, men resten av dagen kjente jeg ingenting til det. :)
Hadde med meg noen paranøtter og drakk dobbelt så mye vann som vanlig, så tenker det går bra i morgen også. Glad jeg ikke spiste sukker likevel!
Så lurt å ta med seg nøtter. Fint at det gikk bra på jobb. Torkil skriver at noen kan bli svimle i starten av kuren, men at dette skal gi seg.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.