< Tilbake til oversikten

Sorry folks, - må hvile litt....

Nille sa for siden:

Hei alle sammen !

Skulle gjerne ha lest de 131 innleggene som har kommet siden sist jeg var her. Men akkurat nå orker jeg ikke lese eller skrive særlig. Har fått en lei halsinfeksjon (sannsynligvis etterreaksjon på den harde pencillin kuren jeg hadde for litt siden).
Har vært på jobb i går og i dag, men etter en dag med snakking og PC stirring er jeg helt slått ut - svimmel og susete i hue.

Lover å komme sterkt tilbake når jeg klarer å tenke !

:klem: fra meg !

Fedonisten sa for siden:

God bedring da kjære venn! Fedonisten rister litt på putene og henter en god og varm kopp te

fra Fedonisten

guro sa for siden:

God bedring! :klem:

Du leser vel absolutt alt når du er frisk?

Zoë sa for siden:

Anbefaler sambucol (helsekost) om du har en infeksjon antibiotika ikke biter på!

God bedring!

(Skyll med saltvann - gjør underverker for sår hals :) )

HP sa for siden:

God bedring Nille! :klem:

Fra lise og HP

*ps, der er sikkert 150 nye til deg i morgen... ;)

nalana sa for siden:

hvile er deg vel undt

Marianne sa for siden:

God bedring, kjære du !

marianne :)

Carbokiller sa for siden:

God bedring vennen! Ta veldig godt vare på deg selv nå da!
klem

Musti sa for siden:

Håper noen steller og stuller litt med deg nå som du er syk Nille.

Pass godt på deg selv så du blir fort frisk igjen.

GOD BEDRING!

mam sa for siden:

Ta en pause, og kom styrket tilbake! :blomster:

ryli sa for siden:

Stakkars, nille.

Sender en liten oppmuntringshilsen jeg og, så får du enda flere innlegg å lese når du er tilbake.:p Forumet er liksom ikke ikke det samme uten deg, så vi håper du snart er tilbake, friskere og sprekere enn noen gang.

:klem: fra Ryli

Anne sa for siden:

:D :DJeg var inne og stjal en av bukettene til Ryli...han behøver vel ikke gi deg alle. Jeg vil gi en også....

Fortsatt god bedring, Nille. Savner deg jeg og:o

Albertine sa for siden:

God bedring, Nille! Håper du er tilbake snart!

Nille sa for siden:

Tusen takk alle sammen, - jeg er tilbake nå.....tror jeg. Skodda har letta litt, etter 2 1/2 dag under dyna. Gikk rett og la meg etter jobb på onsdag. Har sovet og sovet og sovet mellom hosteriene (og svetta). Har ikke vært på jobb de siste to dagene. Tror det var en klok avgjørelse. Har ikke klart å lese særlig på nettet. Bokstavene sto liksom i feil rekkefølge.... :(

Min kjære har puslet rundt meg og lagt smoothier og annen mat. :p Av en eller annen grunn mistet jeg ikke matlysten. Har ikke spist optimalt... men jeg har spist :o

MEN nå er jeg tilbake med pekefingern min ...... tar det litt rolig i begynnelsen. Masse å lese her :)

Stoooor :klem: til dere alle sammen

Huldr sa for siden:

Snakk om å ta det rolig, Nille! Du har jo vært over hele forumet som en hvirvelvind allerede...:D

Kos å ha deg tilbake!!! :klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.