Er det noen som vet om noen pølser det går an å spise. Ser at peperonipølse ikke innholder hverken sukker eller karbo. kan jeg spise det på ketolysekuren?. Noen som vet? Noen som har andre tips?. Kjenner jeg begynner å bli litt lei bacon. Kunne tenkt meg noen andre alternativer.
Her i huset bruker vi ganske masse bacon.. Men dei dagane eg er VELDIG lei.. Så har eg ein pose (eller 2-3) med sognemorr, forepølse osv liggande.. Spekekjøtt uten tilsett sukker kan du spise så mykje du vil av.. (så lenge du er klar over at saltet binder vann..)
I tillegg så har me handla oss eit fenalår til julgliiiis.. (Må desverre innrømme at eg tviler på at den varer heilt fram til den 24..:o)
Ellers.. Så er det berre å ta seg ein tur på din lokale butikk og SJÅ på nærings innholdet.. Så er det opptil deg å bestemme hvor mykje karbo som er FOR masse..
Keotlyse pølser sier nå jeg bare da :P
De er såååå snadder, favoritten før var wienere pølser, men etter å ha smakt julepølser nå så er jeg helfrelst :P
Men ja wienere og knakk pølser er kjempe gode og julepølser minst like så.. Grillpølsene var litt blandet følelse hos meg.
Du finner forhandler oversikt på [url]www.ketolyse.no[/url] - dersom du har Meny i nærheten og de ikke har inne, kan du be de bestille, slik gjør jeg det og venter nå på 5 pakker julepølser og 5 pakker winere pølser, de kommer i morra tror jeg slafs
Jeg har spist en god del av Gilde sin peperonipølse, det har smakt godt med litt "ny" smak. Har også spist litt vanlige pølser innimellom, men nå er ikke jeg så veldig opptatt av å gå ned i vekt akkurat nå. Vekten holder sg i allefall stabil :) Lurt å variere litt sånn at en ikke blir så fort lei.
Rema har også pølser, to i posen med forskjellige smaker. Lurer på om det var Grillkongen, en med chillismak tror jeg. Godt å steke, eller skjære i biter og steke også. Ca. 1 kh pr. 100gr. torr jeg det var. (Har hatt litt i fryseren, så er litt usikker om det selges utenom grillsesongen da.)
Jeg lever jo flere md. i året i Frankrike og der er majoriteten av pølser råe og omtrent alle pølser er uten karber. De 'tyske' pølsene er jo kokte og ligner mye på våre grillpølser, men altså ikke laget med potetmel som benyttes i omtrent alle pølser her i Norge. Her i Norge så har jeg spiser lammepølser i sommersesongen eller så ser vel de fleste pølsene ca 5gk/100g og kan spises de og ved å velge de feteste så meter de jo på færre pølser.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.