futuba sa
for 16år siden:
Kjempegod eggedosis med masse proteiner og endel fett:) :
2 hele egg og 3 eggehviter vispes sammen, søtes med kunstig søtning, Splenda f.eks. 1dl fløte vispes til " softis " konsistens og blandes inn, nytes med sugerør / skje:). Kjapt å lage - kjempegodt.
Pearl sa
for 16år siden:
Denne høres deilig ut. :sikle:
QueenConnie sa
for 16år siden:
deeeilig! takk! lagres
Jabba sa
for 16år siden:
Har lyst til å prøve denne ja....
Men tror jeg må prøve noen annet søtstoff enn Splenda.....synes alt som lages med Splenda smaker "syntetisk"...
QueenConnie sa
for 16år siden:
Jabba sa:
Men tror jeg må prøve noen annet søtstoff enn Splenda.....synes alt som lages med Splenda smaker "syntetisk"...
synes egentlig all søtstoff smaker "syntetisk", aller værst er suketter til te.
men man blir faktisk vant til det! og ikke tenker på det etter vært.
meksiko sa
for 16år siden:
Jabba sa:
enig.
ailicec sa
for 16år siden:
Takk:)
Iselilja sa
for 16år siden:
Hvor mye Splenda bruker dere?
Og, er dette noe man kan spise til hverdags, eller er det "kosemat"?
Carisma sa
for 16år siden:
En regel jeg har for meg sjøl er at inneholder det søtning så er det kosemat :ja:
Iset sa
for 16år siden:
...Og kosemat spiser jeg nesten hver dag. :p Men så skal jeg heller ikke ned i vekt da. Prøver å holde meg til naturlig søtning da, som feks. Sukrin.
Carisma sa
for 16år siden:
Iset sa:
...Og kosemat spiser jeg nesten hver dag. :p Men så skal jeg heller ikke ned i vekt da. Prøver å holde meg til naturlig søtning da, som feks. Sukrin.
jeg får vondt i halsen av sukrin, så den skal i søpla... :eek: Jeg spiser desverre heistad syltetøy hver dag... skal på avvenning til uka! :)
Liv:) sa
for 16år siden:
Jeg synes Splenda er det kunstige søtstoffet som smaker minst syntetisk.
Tro om man kan ha litt kakopulver oppi?
Carisma sa
for 16år siden:
Jeg tenkte på med vaniljedråper og noen bringebær jeg :sikle:
Bee sa
for 16år siden:
Iset sa:
Signerer. :D
Carisma: Om du får vondt i halsen av sukrin, så bruker du mest sannsynlig alt for mye. :eek:Urk...Tenker tilbake på en heller ubehagelig eggedosisopplevelse. :rolleyes:
Carisma sa
for 16år siden:
Bee sa:
Carisma: Om du får vondt i halsen av sukrin, så bruker du mest sannsynlig alt for mye. :eek:Urk...Tenker tilbake på en heller ubehagelig eggedosisopplevelse. :rolleyes:
Mulig, men jeg ønsker ikke å teste der :nei: Har lest andre som har nevnt det her inne også.