< Tilbake til oversikten

Eggedosis

futuba sa for siden:

Kjempegod eggedosis med masse proteiner og endel fett:) :

2 hele egg og 3 eggehviter vispes sammen, søtes med kunstig søtning, Splenda f.eks. 1dl fløte vispes til " softis " konsistens og blandes inn, nytes med sugerør / skje:). Kjapt å lage - kjempegodt.

Pearl sa for siden:

Denne høres deilig ut. :sikle:

Jabba sa for siden:

Har lyst til å prøve denne ja....
Men tror jeg må prøve noen annet søtstoff enn Splenda.....synes alt som lages med Splenda smaker "syntetisk"...

QueenConnie sa for siden:

synes egentlig all søtstoff smaker "syntetisk", aller værst er suketter til te.
men man blir faktisk vant til det! og ikke tenker på det etter vært.

meksiko sa for siden:

enig.

Iselilja sa for siden:

Hvor mye Splenda bruker dere?

Og, er dette noe man kan spise til hverdags, eller er det "kosemat"?

Carisma sa for siden:

En regel jeg har for meg sjøl er at inneholder det søtning så er det kosemat :ja:

Gerd sa for siden:

Enig :ja:

Iset sa for siden:

...Og kosemat spiser jeg nesten hver dag. :p Men så skal jeg heller ikke ned i vekt da. Prøver å holde meg til naturlig søtning da, som feks. Sukrin.

Carisma sa for siden:

jeg får vondt i halsen av sukrin, så den skal i søpla... :eek: Jeg spiser desverre heistad syltetøy hver dag... skal på avvenning til uka! :)

Liv:) sa for siden:

Jeg synes Splenda er det kunstige søtstoffet som smaker minst syntetisk.

Tro om man kan ha litt kakopulver oppi?

Carisma sa for siden:

Jeg tenkte på med vaniljedråper og noen bringebær jeg :sikle:

Bee sa for siden:

Signerer. :D

Carisma: Om du får vondt i halsen av sukrin, så bruker du mest sannsynlig alt for mye. :eek:Urk...Tenker tilbake på en heller ubehagelig eggedosisopplevelse. :rolleyes:

Carisma sa for siden:

Mulig, men jeg ønsker ikke å teste der :nei: Har lest andre som har nevnt det her inne også.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.