kiril sa for siden:
på do hele dagen hehe
lurer på om det slutter???er skikkelig irriterende hehe skulle tro jeg var höygravid :D
kiril sa for siden:
på do hele dagen hehe
lurer på om det slutter???er skikkelig irriterende hehe skulle tro jeg var höygravid :D
Gerd sa for siden:
Helt normalt :D
kiril sa for siden:
hvor lenge varer det???
jeg testet med stix i kveld og den var mörke lilla,hvor mye vann må jeg drikke for at kroppen ha rnok???har värt veldig flink i dag föler jeg...
Pearl sa for siden:
Nå du går inn i ketose kvitter kroppen seg med noen få liter vann. Det er ganske kjekt synes jeg, for det vises på vekten. Det er som regel over etter 1-2 uker. Hvis stiksen din er veldig mørk, kan det være et signal om du godt kan drikke mer. :)
Gerd sa for siden:
Du er i starten av kuren du, ikke sant?
Få i deg i vertfall 2 liter vann om dagen.
Gjerne litt farris/saltholdig drikke i starten. Torkil har forklart i boka hvorfor. Har ikke boka her nå....
Hvor lenge det varer er individuelt. Jeg måtte opp om natta lenge.... :)
kiril sa for siden:
1-2 uker ja hehe
föler jeg har drukket masse i dag,men må huske og ta medmeg vann ut, var ute i dag og fant ikke vann uten kullsyre en eneste plass..
kiril sa for siden:
jau begynte i går på den så er andre dagen min i dag :D venter på peng så jeg kan bestille boka, så portoen til utland var mye....
Anitra sa for siden:
Lykke til videre :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.