Hei, ser stadig at det snakkes om "partystoppere" som Pepsi Max, sukkerfire produkter ol. I vår gikk jeg ned 17 kg på lavkarbo. Så hadde jeg en pause i sommer før jeg i begynnelsen av oktober startet siste sjau. For det første tok det veldig lang tid før jeg kom i ketose, men problemet er nå at jeg legger på meg i stedet for å gå ned. Eneste endring fra sist er at jeg nå spiser litt sjokolade med maltitol og drikke pepsi max. I og med at jeg ikke får i meg mer enn 15 karber skulle jeg i teorien forbrenne fett, men det skjer tydeligvis ikke. Noen som har kommentar/svar?
Det kan være for lite karber, men som regel er det for lite grønnsaker, for lite fett eller for lite vann som er de vanligste årsaken når noen ikke tar av. Om du legger på deg er binding av vann i kroppen sannsynlig, og dette kan også ha sammenheng med kunstig søtstoff. At du har tålt det før betyr ikke at du tåler det nå. Jeg ville ha kuttet det ut om jeg var deg. Å spise "rent" gir alltid det beste resultatet. :)
[color=#800080][/color]
post gjerne en typisk meny for en dag
Aspartame er den mest kjente som mange reagerer på.
Noen reagerer på alle sukkeralkoholer, noen på nnoen få. Andre på ingen.
[color=purple][/color]
Splenda er ingen kjent partystopper, men det er sikkert noen som reagerer på den og...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.