< Tilbake til oversikten

Nutrilett

missnano sa for siden:

Åssen er det med Nutrilett?! jeg vil være karbo fri, er nutrilett noe å anbefale da?:confused: ser de har kommet med supper,bar og potetgull.....
Har veldig lite erfaring, da jeg er helt ny:o

Nille sa for siden:

NEI, Nutrilett er ingen god ide. Det er lavkalori og her teller vi (generelt sett) ikke kalorier.

Det er mer karber i de produktene enn det er i den MATEN du skal/bør spise på en lavkarbo diett.

Hvilken lavkarbo retning som passer best for deg kommer an på hva du veier og hvor mye du har å ta av.

Har du mer enn 10-15 kg anbefaler jeg å få ta i boka "Slank med Ketyolysekuren" av Torkil Andersen. Du kan lese mer om selve kuren under dietter her inne.

Vi vil ikke - (med unntak av Eurodiett foreskrevet av lege) aldri anbefale hverken pulverkurer eller slankepiller, karboblokkere etc her inne. Vi anbefaler MAT. For å ta av og opparbeide sunne rutiner er det eneste som hjelper å legge om kostholdet.

missnano sa for siden:

okei,så flott å vite! Har ikke så peiling (som du sikkert skjønte) har ikke spist nutrilet bar disse 6 dagene jeg har vært "karbofri", fordi jeg ikke har turt.... Så flott å få vite ihvertfall:) Jeg følger ikke noe spess diet... Har bare holdt meg unna karbohydrater.... Har ca kg jeg ønsker å ta av... Får se om jeg går til ketolyse etterhvert!:) Er bare ikke så veldig fan av å veie maten osv... men må man ,så må man :) hehe

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.