Loisabeth sa for siden:
HEI!
Hva kan jeg ha ved siden av middagen istedenfor ris, pasta og potet?? :confused: Sliter litt med å finne ut dette! Er det noen som har noen gode forslag??
:)
Loisabeth sa for siden:
HEI!
Hva kan jeg ha ved siden av middagen istedenfor ris, pasta og potet?? :confused: Sliter litt med å finne ut dette! Er det noen som har noen gode forslag??
:)
Gerd sa for siden:
Grønnsaker, stekt, kokt, ovnsgratinert, dampa osv osv... Ligge masse flotte tilbehørsoppskrifter i oppskriftdelen :ja:
Fungirl sa for siden:
Sjekk ut oppskriftsforumet her inne, er kjempemasse å velge mellom. Men grønnsaker istedenfor ris,pasta og poteter er en gylden regel :)
Fungirl sa for siden:
Forandret tittelen på tråden din så flere vet hva det dreier seg om og da kan komme med forslag :)
Loisabeth sa for siden:
hmm, tusen takk! :) Jeg skal ta å skjekke ut oppskriftsdelen :) Jeg har tenkt å prøve meg på ketolysekuren! Har klart å gå ned 6 kg på å bare spise mindre mat, uten å forandre kostholdet mitt.. :) La også inn en del trening, men i det siste har det hele stagnert og jeg har mistet motivasjonen litt! :( Håper dette kan få fart på vektnedgangen min :D
Er det noen spesielle grønnsaker jeg burde unngå, sånn bortsett fra potet? :p
Fungirl sa for siden:
spis det som vokser over jorda. Og så anbefaler eg deg å kjøpe boka og vitaminene, samt stick på www.ketolyse.no før du setter igang. Veldig viktig at du leser boka for den er til stor hjelp :)
Og gratulere så masse med vektnedgang :)
Homer Simpson sa for siden:
Spis grønnsaker som vokser over jorda. Rotgrønnsakene inneholder alt for mye karbo
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.