< Tilbake til oversikten

Oppskrifter, hjelp!

tykksmåbarnsmor sa for siden:

En dag jeg var inne her og rotet, fant jeg en fin link med masse oppskrifter. Men nå finner jeg den ikke igjen :(

Kan noen hjempe meg? Skulle så gjerne funnet egjen oppskriften på skinkeform med egg og fløte...

Elizabeth sa for siden:

Du kan jo bruke søkefunksjonen eller gå inn på oppskriftsforumet å se....

Distrea sa for siden:

forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=19503&highlight=oppskrifter

denne oppekriftsboka er veldig bra. Lagre den på maskina, så har du den :)

ellers finner du link til alle oppskriftene på forumet på den sorte linja øverst i bildet. forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=45

I begynnelsen lagret jeg link til alt jeg ville prøve i favoritten på maskina. Eller skrev ut oppskriften med en gang. Lite tips på veien :)

tar litt tid å sette seg inn i hvordan man finner frem:)

Ella-A sa for siden:

Kan vi på ketolyse bruke alle de oppskriftene i den boka? :D

Gerd sa for siden:

Tror ikke det. Du må bare se hva som er i oppskriftene, og regne og telle karber :ja: (Viss ikke det står oppført)

:)

Ella-A sa for siden:

joda ser ut som det er oppført, men det kan jo alikevel være noe der vi ikke skal spise. Jeg er fortsatt litt i sånn lala-land når det gjelder å vite hva jeg kan spise. Skjønner jo det sånn stortsett men plutselig pakker jeg noe i munnen som jeg ikke burde liksom.. skummelt :s

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.