< Tilbake til oversikten

Når man er i induksjonsfasen

matitt sa for siden:

da skal man ikke spise nøtter og søtningsstoffer. Men, hvis man klarer å være i ketose, så kan man vel spise litt av det? Eller skal man ikke spise det UANSETT de to første ukene?
Jeg har nemlig vært i ketose, men vekten står ganske stille. Kan det være fordi jeg har spist litt nøtter og sukkerfri sjokolade?
Matitt

matitt sa for siden:

Ingen som kan hjelpe meg? Sukk!

Gerd sa for siden:

Nå kjenner ikke jeg til atkins prinsippene. Men jeg mener å ha lest her inne at står det ikke på lista over det du kan spise, skal du heller ikke spise det :)
Ja, både nøtter og sukkerfri sjokolade kan hindre vektnedgang.

Photobscura sa for siden:

Nei, det skal du ikke. Følg prinsippene nevnt i boka!

matitt sa for siden:

Ok, takk! Da får jeg skjerpe meg ytterligere! (Selv om jeg lurer på hvordan jeg skal takle dette søtsuget........jaja)

Det går over :)
Prøv kromtilskudd dersom det skulle bli for ille. Det er uansett bare snakk om to uker!!

matitt sa for siden:

"...bare to uker"....hehe, du får det til å høres LETT ut :) Men jeg skal nok komme meg gjennom det!

Ja men, det er jo det! Det er fjorten dager av et helt liv, og det er fjorten helt avgjørende dager hvor du nullstiller kroppen for ditt nye liv :)
Det man bør tenke på er hva man egentlig vil! Dersom man har et genuint ønske om å bli sunn og slank, så er jo ikke valget så vanskelig :)

Jo, det kan virke litt sånn småarrogant, og jeg får det til å høres lett ut. men jeg måtte det, å innstille seg på at det er vanskelig er verdens største partystopper. Se mulighetene fremfor begrensningene. Masse lykke til! :heia:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.