da skal man ikke spise nøtter og søtningsstoffer. Men, hvis man klarer å være i ketose, så kan man vel spise litt av det? Eller skal man ikke spise det UANSETT de to første ukene?
Jeg har nemlig vært i ketose, men vekten står ganske stille. Kan det være fordi jeg har spist litt nøtter og sukkerfri sjokolade?
Matitt
Nå kjenner ikke jeg til atkins prinsippene. Men jeg mener å ha lest her inne at står det ikke på lista over det du kan spise, skal du heller ikke spise det :)
Ja, både nøtter og sukkerfri sjokolade kan hindre vektnedgang.
Ja men, det er jo det! Det er fjorten dager av et helt liv, og det er fjorten helt avgjørende dager hvor du nullstiller kroppen for ditt nye liv :)
Det man bør tenke på er hva man egentlig vil! Dersom man har et genuint ønske om å bli sunn og slank, så er jo ikke valget så vanskelig :)
Jo, det kan virke litt sånn småarrogant, og jeg får det til å høres lett ut. men jeg måtte det, å innstille seg på at det er vanskelig er verdens største partystopper. Se mulighetene fremfor begrensningene. Masse lykke til! :heia:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.