Hei!
Jeg har nettopp fått Ketolyse startpakke og skal for første gang sette i gang med en lavkarbo diett.
Jeg har skumlest boken og lest litt rundt omkring her på forumet, men har allikevel en del spørsmål som jeg håper dere kan hjelpe meg med.
Jeg skal ned ca 10kg i første omgang så får vi se om jeg er fornøyd når det målet er nådd. Tenkte å kjøre stram ketolyse i en mnd nå frem til julaften så spise lavkarbo og fornuftig i jula, men ikke så stramt som i ketolyse. Høres det ok ut eller bør jeg holde på i mer enn en måned før jeg går ut av ketose? Må sikkert på en runde imed ketose gjen etter jul og da tenkte jeg holde på til jeg har nådd målet før jeg gradvis kan begynne å spise litt karbohydrater igjen.
Jeg har også et par småspørsmål:
Når kan jeg forvente å komme i ketose sånn ca? Etter hvor mange dager?
Kan man spise skinnet på grillkylling når man går på ketolyse?
Spis skinnet på kyllingen med goood samvittighet :D
Viss du skal kjøre stram linje på ketolyse, så er det beste rådet jeg kan gi:
Les boka nøye, flere ganger. Sjekk der viss du lurer på noe...
Bruk boka slavisk et par-tre uker for å komme inn i kuren skikkelig..
Vei og tell karber... Det er litt arbeid i starten, men det setter seg fort i fingrene
Når du virkelig føler at du kan kuren, så begynn å utvide menyen etter oppskrifter her inne...
Drikk masse vann...
Ikke vær redd for fett...
Er så mye nytt å sette seg inn i. Tusen takk for gode tips:p
Jeg synes første dagen har gått kjempebra og jeg har fått lest mer grundig i boka også. Gleder meg veldig til fortsettelsen.
Lykke til ! Dett er en bra kur - håper du vil kome til å trives på den.
Jeg stortrives i hvert fall!!:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.