Jeg vet at det egentlig er en god ting nå som jeg ønsker å gå ned i vekt, men det er litt for mye av det gode. Jeg har ikke lyst på NOE som helst! Ingenting.. Fordi jeg ikke har noe matlyst så glemmer jeg også å spise - og det er ikke noe bra. Er det sånn det er i begynnelsen når en kommer i ketose? Går det over? :o Kan jeg proppe i meg en Nutrilett bar som middag og ingen flere karber den dagen? Den dekker jo en del vitaminer osv..
Jeg ville ikke ha spist en Nutrilettbar, nei! :nei:
Om jeg har lite matlyst, så klarer jeg alltids å få i meg litt salat eller ost. Hell olje over salaten, så blir den mer mettende.
Det er ikke uvanlig å miste matlysten, men de fleste opplever det bare som en fase :)
kan du spise litt bringebær? kun 3,3 karb per 100 g.
Fordi frokost er mitt problem, har jeg begynt å spise noen få bringebær om morgenen og det kjennes friskt og godt og er litt motvekt til den proteinrike maten.
flytende er tingen om matlysten er helt i bånn! Og salat!
Smoothie med 2 egg, litt raps, creme fraice og noen bringebær i...blir nesten som is! For tykt, ha i litt isvann..mmmm
Takk for svar!
Jeg vet ikke om jeg er på Atkins induksjon eller Ketolyse - eller hva jeg er..:p Prøver bare å holde meg under 20 karbs og være i ketose.
Går jeg inn for en av disse diettene så kommer jeg til å ta helt av og bli helt nevrotisk :eek: Derfor prøver jeg bare å ta litt lett på det og ha dette som "regelen" for min diett...:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.