bokstavelig talt:eek:.... er kjempekvalm og skikkelig sprut spyr (beklager detaljene) vet ikke om det har noe sammenheng med kuren men føles slik... føler meg kvalm bare jeg tenker på at jeg skal spise bacon igjen..
og jeg har ikke lasset på med det heller... i dag ble det "brød" med smeltet ost.. alt jeg har spist i dag... har hodepine også... :mad:
Du drikker vann ja? Jeg merker fort hodepine om jeg ikke drikker nok vann. Du brygger ikke på noe? Jeg har aldri opplevd kvalme av denne kuren, men kroppen din skal jo omstille seg også.
Hodepine kan tyde på at du er på vei inn i ketose, så drikk vann som Anitra sier. At du spyr er en helt annen ting. Jeg blir også av og til kvalm når jeg tenker på egg og bacon, men det finnes jo tross alt mye annet å spise utenom det. Ikke gi opp så fort - la kroppen venne seg til kostholdet, så skal du se gode forandringer snart.
Men hvis du fortsetter å spy, så ville jeg ha fått sjekket litt med en lege. For sikkerhets skyld.
Sier det samme som Elizabeth, hvis eg tar vitaminene på tom mage eller uten å spise noe etter lunsjtabletten, blir eg kjempekvalm og spyr.
Spiser ikke frokost så da tar eg noen mandler sammen med tabletten slik at eg ikkje blir kvalm og spyr.
At du har hodepine kommer garantert av at du er på vei inn i ketose.
Det går over, men er fryktelig vondt når det står på.
Hvis du tror det er egg og bacon som gjør deg kvalm og ekkel så hold deg unna det noen dager. Jeg ble kvalm ved tanke på mat pga egg, og da spiste jeg noen brødskiver (ikke bra å overddrive her heller - men så lenge det er ketolysebrød er det bedre enn å spise ting som ikke er lov) og frokostpannekaker til frokost, det er en kjempefin start på dagen! Ikke alle tåler tabletter på tom mage nei, kanskje ta tabletter rett etter du har spist? Jeg er så hardfør på alle områder at sånn merker jeg ikke. Ble bare veldig dårlig i magen de første dagene jeg, som en gassballong :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.