Vanligvis drikker jeg 2-3 liter vann om dagen. Enkelte dager får jeg ikke drukket så mye som jeg har planlagt. Spiser fettrikt og lite karbo 10-15g pr dag. Når kvelden kommer nesten "brummer" og napper det i beina og det er kjempeutslag på stixen. Er skikkelig ubehagelig i kroppen. Og vips neste morgen er vekta opp 400-500g. Dette forsvinner jo, men hva er det som skjer i kroppen?
At det er kjempeutslag kan bety at du ikke drikker nok og du må ha en fast veiedag i uka, kroppen kan samle vann pga menstrasjon eller andre ting eller at du rett og slett ikke har fått ut alt i kroppen når du har gått på do om morgenen.
Tar du vitaminene til? Hvis ikke kan dette være grunnen til plagene i beina. Samtidig kan dette også bety at du begynner å bli sjuk.
Eg drikker 3 liter vann før kl 16.00 hver dag når eg er på jobb sånn at eg skal slippe å gå på do halve natta og så blir det vel en liter til i løpet av ettermiddagen og kvelden.
Er flink pike og tar vitaminene mine jeg:). De fleste dagene drikker jeg mye vann, men en gang iblandt blir det for mye surr til at jeg får drukket noe særlig og da blir det bare tull. Bare lurte på om noen visste hva som skjer i kroppen når den oppførerseg sånn merkelig:confused:.
Enkelte dager er nok sikkert bare sånn, er ikke sikkert det har noe med kuren å gjøre heller. Er dessverre inne i en periode med sykdom og dårlig vær som kan påvirke.
Håper det går over snart :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.