Jeg startet opp med spisdegslank.no-mat denne uken. Tenkte jeg skulle holde følge med fremgangen (?) her. ;)
Skriver også på en blogg, men det er vel strengt tatt mest for meg selv.
Jeg har alltid trent en god del, og har merket at lav karbo har funket bra for meg tidligere, men har aldri testet noe så strukturert. Jeg er imponert over opplegget til hjemmesiden, og jeg har ikke hatt så god mat i kjøleskapet noensinne (med noen unntak). Brødet er imponerende, og gjør det lettere å presse dette inn i mitt jobbliv (da man ikke vil ha med seg mikro-matene i kantina akkurat..).
Navnet fikk jeg fra Simpsons... det er epost-adressen til Homer :)
Og der hadde jeg vist en signatur også. Tror muligens det ikke er så lurt å veie seg sent på kvelden etter man har drukket to liter vann, men det bidrar kanskje til å få en sjokkeffekt ;)
Oi,litt treg jeg da,men alikevel : Velkommen til forumet og lykke til! Husk det er lurest å bare veie seg en gang i uka, og helst om morgenen før du spiser noe og etter dobesøk ;) Et raskt dobesøk om morgenen for jeg kan godt være verdt 500 effektive gram det ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.