Nå sliter jeg veldig med motivasjonen, og er dessverre gått tilbake til å drikke mye brus og spise sjokkis... men det er cola zero og mørk sjokolade. Ikke har jeg fått trent i det siste heller :mad::mad:
Super skuffet over meg selv, men idag har jeg tatt grep igjen, kommer nok inn i ketose igjen ganske snart... De neste to ukene skal jeg være flink å gå ned i hvertfall 2 kg... Planen er i hvertfall det!!!
Skal ut å kjøpe mat litt senere i dag, så jeg får lagd salat osv til lunsjer og kveldser fremover.
Tunfisk, er også lov eller?
Her kommer <<<<<<>>>>>>> [color=darkgreen][/color] Tunfisk er lov, mener jeg :ja: Spiser det ikke selv, liker det ikke :o [color=darkgreen][/color] Det kan være lurt å tømme huset for fristelser... Kjøp inn f.eks. babybel-ost... Kjekt å ty til når man fyser på noe :ja: Har redda meg mange ganger ;) [color=darkgreen][/color] Og du, ikke vær skuffa over deg selv. Dette er helt normalt :ja: Kroppen prøver å får deg tilbake til det gamle karborike levesettet... [color=darkgreen][/color] Vær snill med deg selv, og ta det rett og slett som en erfaring :) [color=darkgreen][/color] :klem:
Jeg vil nå si at kesam er en light-versjon av rømme :)
Men kan paste inn hva jeg fant om det:
Kesam er en mager ferskost med rund og fyldig smak, rik på proteiner og fattig på fett. Kesam kan tilsettes bakverk, yoghurt eller frokostblandinger for å gjøre måltidet mer balansert.
Kan ikke motivasjonen være at du faktisk går ned det du ønsker??
Det er motivasjonen min hvertfall, så jeg veier alltid ting opp mot hverande, dermed klarer jeg å holde meg.
Lykke til videre!
[quote=Flisa;577551]Nå sliter jeg veldig med motivasjonen, og er dessverre gått tilbake til å drikke mye brus og spise sjokkis... men det er cola zero og mørk sjokolade. Ikke har jeg fått trent i det siste heller :mad::mad:
Super skuffet over meg selv, men idag har jeg tatt grep igjen, kommer nok inn i ketose igjen ganske snart... quote]
Om lightbrus og mørk sjokkis er hele greia, så synes jeg du har vært flink jeg. Det må da gå greit å komme seg inn i ketose etter det. Lag opp litt lovlig godis og ha på lur i frysern, og lykke til dette klarer du.
Takk jenter :p Dere er gode å ha :hearts:
Det føles litt lettere nå, og jeg tar alt til etterettning. Skal handle inn vaniljekesam i dag... har litt frossne bær i fryseren også!! Mandler er obligatorisk når jeg skjeier ut...
Jeg har stått i mot mye... føler meg ganske flink (ikke spist kaker/brød osv), men motivasjonen til å ta de siste kiloene er liksom borte :confused:
Men jeg skal klare det!!! :D:D:D Jeg skal :boxing:de bort.
Kjenner på mye av det samme selv, nå. Måtte derfor bare minne meg på at jeg faktisk har klart ti kilo ned, og skal ta de siste ti også! Kanskje du er i en litt dårlig periode sånn ellers? Slitsomt på jobb, famile etc? Tenker at for min egen del, skal jeg ihvertfall holde vekta til over jul, og så starte på ny frisk igjen:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.