Båten sa for siden:
Denne uka skal jeg på Harrytur til Sverige. Er det noen spesielle lavkarboting dere kjøper i Sverige? Enten som man ikke får i Norge, eller som er mye dyrere her...;)
Båten sa for siden:
Denne uka skal jeg på Harrytur til Sverige. Er det noen spesielle lavkarboting dere kjøper i Sverige? Enten som man ikke får i Norge, eller som er mye dyrere her...;)
supha sa for siden:
Tjaa, de har Dreamfields pasta og Mama Lupes på Life på Nordby. Og lavkarbogodis
Kitt sa for siden:
Og kylling og kalkun og bacon og baconcrisp og sideflesk og kjøttdeig og ribbe og......:D
Båten sa for siden:
Hva er det? :confused:
Areola sa for siden:
Lavkarbo pasta og tortilla-lomper.
KJØTT!
Og proteinpulver er vel også mye billigere der.. Det kan du bruke til å bake med. (bare se påkarboinholdet, du kan få helt ned til 0,3 per 100 eller noe)
Båten sa for siden:
Er den lavkarbopastaen og tortillaene gode?
Areola sa for siden:
Jeg har bare smakt på tortillaene, og jeg synes de er et godt alternativ til vanlige lomper.. Men jeg spisr de ikke så ofte, av en eller annen grunn. Så lenge man er innstilt på at det ikke smaker helt likt som vanlige lomper, tror jeg det skal gå bra.
Men lavkarbopasta og lomper er ikke noe man trenger i et lavkarbo-kosthold. Det er mye dyrere, smaker ikke som de vanlige, og inneholder mye som ikke er naturlig. Er du ny på lavkarbo er det dumt å skape seg unøvendige behov.
Anitra sa for siden:
Jeg har verken prøvd tortilla eller pasta, og har heller ikke savnet det.
vossajinto sa for siden:
Masse PepsiMax, SpriteZero, FantaFree og selvsagt plently kjøttvarer..
elian sa for siden:
Nå bor jo jeg like ved grensa og handler der minst en gang i uka.
Da går det i
kyllingfilet
kyllingvinger
kjøttdeig
biff
svinefilet
kjøttboller (de har noen som har 6gr karbo pr 100. Greit innimellom)
bacon
egg
Også handler jeg proteinshake og bar's der... Mye billigere enn i Norge + kursen oppå der igjen :D
elian sa for siden:
[quote=Areola;577384]Lavkarbo pasta og tortilla-lomper.
quote]
Hva er karboinnholdet i disse? :)
Areola sa for siden:
Dreamfields pasta: 5 g
Mama Lupes : 3 g
Pr 100 g begge to :)
elian sa for siden:
Oi, det var jo ikke mye :)
Areola sa for siden:
liten korreksjon, det er vel 3 pr mamalupestortilla.
Adriane sa for siden:
Jeg droppet både Mama Lupes og pasta. 50 kr for 10 lomper og 53 kr for en liten pakke pasta:o Men har bestilt på nett da;)
safran sa for siden:
Hva slags shaker kjøper du da? Trenger forslag. :)
Nenne sa for siden:
Prøv Kobe hamburgere fra Maxi på Nordby, de er laget av Kobe kjøtt og er dermed litt dyre (ca 90,- for to burgere). Dette er sånn en hamburger skal smake, bare pass på at den ikke drepes med krydder og saus. De er veldig saftige (ikke stek de ihjel heller..... ;)) og er nydelig med salat etc ved siden av.
Carisma sa for siden:
EKTE kobekjøtt? Uff, syns kobe kjøtt er trist jeg... Kuer som ikke får lov å gå en meter hele sitt liv, og blir tvangsforet på øl.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.