Crispy kylling Ingredienser 1 pose Mills Majones 1 ss sennep (jeg brukte dijon) 1 dl revet parmesan 4 stk kyllingfileter salt pepper Sett ovnen på 200 grader. Bland Mills Majones med sennep og ost. Tørk kyllingfiletene godt, og dryss over salt og pepper. Legg kyllingfiletene i en ildfast form, og dekk dem med majonesblandingen. Sett formen i ovnen og stek i 20-30 minutter. Server kyllingfiletene med blomkålmos eller blomkålgrateng, salat og smørdampa brokkoli Kommentar: Skikkelig god og frisk smak på kyllingen :sikle: [img]http://forum.lavkarbo.no/picture.php?pictureid=922&albumid=130&dl=1226672111&thumb=1[/img]
Not at all! Eneste meieriproduktet jeg spiser for tiden er meierismør. Er så himla konsekvent jeg veitu :rodme: (For jeg kjenner meg selv godt nok at jeg vet at "litt" alltid blir til "mye"... :o Så, like greit å holde seg unna når jeg tåler det så dårlig).
Jeg skal dog eksperimente med bøffel- og geitemelk etter jul. Kanskje :D
Hmmm... Kanskje man kan putte i noe annet spennende? Som sesamfrø, f.eks? Har lyst til å eksperiemtere litt på kjøkkenet igjen snart :)
Men crispy ... Høres unektelig herlig ut da!
Nåja, er ikke så crispy som navnet tilsier... Ikke sprøtt, men som et slags lag utapå, viss du skjønner... :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.