< Tilbake til oversikten

Sukkerfritt snop og magevondt

Oda sa for siden:

IKKE får vondt i magen av sukkerfritt godteri? Altså ting med sukkeralkoholer eller hva det heter. Synes alle jeg hører om eller snakker med får vondt...

Summer sa for siden:

Jeg får ikke vondt. :)
Hverken jeg eller poden. Men vi får en usansynlig stor mengde luft i magen som må slippes ut sånn ca hvert 5 minutt...:o

HP sa for siden:

Jeg får vondt i magen hvis jeg spiser for mye :o

Oda sa for siden:

Så bare luft altså? Og ikke noe vondt? Den var ny. Så bra for deg da. Eller:D

Helene sa for siden:

Jeg får ikke vondt når magen har fått mye i en periode.. men luft.. det snakker vi ikke om :p

Summer sa for siden:

Eller.... Kan ikke omgås folk den dagen da. :p

Iset sa for siden:

Jeg får både luft, diare og vondt. Sist jeg spiste en HEL 100 grams plate med mørk Cavalier-sjokolade, satt jeg på do med grusomme fødselsmerter, faktisk... :eek: Så det gjør jeg ikke igjen!

Men jeg kan spise 50 gram uten å merke noe negativt.

nøtta sa for siden:

jeg merker ingen verdens ting ...

guro sa for siden:

Jeg får lite reaksjon, kanskje litt romling eller småluft om jeg spiser mye. Men så er kroppen min generelt treg da ...:o

Elena sa for siden:

kan atkinser spise sukkerfritt snop... og isåfall hva er sukkerfritt?

Iset sa for siden:

Så lenge du ikke reagerer på det med magesmerter eller hindret vektnedgang så er det jo bare å spise i vei, men jeg prøver å begrense meg litt da, bruker det helst som helgekos eller kinokos, eller i nøden om jeg får sinnsykt søtsug. :)

Atkins-barene (både Advantage og Endulge, Endulge crisp og milk er såå gode!)
Cavalier, alle typer (men disse kan du få j
* vondt i magen av)
*DeBron, alle typer (de har en kjeks-sjokolade som er vanvittig god!)
*Diverse sukkerfri sjokolade og smågodt på Mix/Narvesen
*Drops...

Den som leter, den finner. De selger massevis av sukkerfritt godt i helsekosten og i velassorterte dagligvarekjeder.

Helene sa for siden:

Du må passe på at det er litt karber i kjekssjokoladene og sånt. for det er jo kjeks i de. men er du over induksjon skal det vel gå fint..

Mye godt snop der ute.. desverre så er de litt dyr (billigere i sverige)

ja og så er det litt stivelse i colaflaskene til DeBrone

og en ting til.. er du nedover i europa må du se etter sukkerfritt..

fant noen fantastisk gode mørke og sukkerfrie sjokolader i Belgia. med hele og knuste nøtter i. og så var de billige..

og så når det gjelder mørk sjokolade i belgia så er den HELT fantastisk.. mindre karbohydrater en her.. og smaker nesten som melkesjokolade..:sikle:
de jeg kjøpte var noen katter, de hadde de i hvit sjokolade med nugatti med bare 40 karber eller noe sånt og! at jeg ikke kjøpte mer. hadde vel vert oppspist nå like vel. :o(hvorfor har vi ikke puse smily?)

Elena sa for siden:

Iset :)

takk skal du ha :)

jeg visste jo om atkins sjokoladen.. jeg synes også den er helt super god!!!
på meny som er min nærbutikk, hadde de fått inn en ny type i dag :D

weee

sjokolade med kjeks og karamell!!!

elsker at atkins blir mer utbredt

uansett tusen takk for tipsene

arkine sa for siden:

de sisste dagene har jeg fått vondt i magen utover dagen,gjerne om jeg har spist en anton berg sjokolade ,,og da straks etter

men er ikke sikker på om det er den ,, i dag har jeg spist litt fløtgrøt
en neve kålstuing laget av fløte,,,en anton berg sjokolade ,men det er mange timer siden
og nå i kveld begynner magen igjen,,slitsomt
trodde det kom av ketolysepillene så sluttet med de ,,,men er ikke dem
kan fløten ha noe og si

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.